tetris Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Jag kommer inte in på någon av följande B2B klienter: Martinspoker Staffpoker 24hpoker och när jag surfar in på hemsidan, står det bara Not Available där det ska stå hur mycket €€ man har, inne i cashieren dvs. Någon som vet vad som har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillAdolf Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Ja det händer mig också märkligt med att man inte kan gå in på deras hemsida..jaja hoppas de åtgärdar problemet nu och sedan lägger en slant på nya servrar lär vara dags nu !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foo Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=7820&highlight= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Druiden Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Jag satt med fyra bord SNG uppe på Martins P. Efter att ha laggat gravt ett tag så hängde det sig. Man startade upp nya bord som skulle ersätta de andra, men de hängde sig också. Det här var för 45 min sen ungefär. Undrar vad som händer med insatserna? De hade även problem igår (laggade väldigt mycket) och trots att jag alltid gillat B2B börjar jag nu tröttna. På siterna finns ingen förklaring eller ursäkt för problemen vilket jag tycker är riktigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillAdolf Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 håller med gillar verkligen klienten men dessa problem händer alltför ofta....de måste komma med någon info nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2005 nu är det åtgärdat tack och lov, men nu är man längre inte taggad att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maxcess Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Åtgärdat.... för min del så funkar det fortfarande inte.. märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Kan ni spela på B2B nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 jag kommmer inte in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Ja men det är segt som siiirap. När ska de åtgärda det här återkommande problemet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Alltså vad vill fiskarna? Det är ju "bara" 3600 spelare online just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Man kan inte påstå att man är förvånad! Bäst är att man har konton med pengar i ett flertal pokernätverk, så att man inte behöver gråta blod när pokerhungern slår till och B2B ligger nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preacher Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Har inte haft några problem alls att logga in, men antalet sessioner spelade där det inte laggat är lätträknade (är nyreggad på nätverket, utan tidigare erfarenheter av det). Det har alltså funnits en tid då det inte funkat som skit? Hoppas dom löser problemen i så fall, just nu spelar man ju bara där för att man är mer eller mindre "tvingad" (varje gång man låter en bonus gå ut dödar gud en kattunge; har jag hört). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Fruktansvärt lag nu! Servrarna verkar inte palla trafik över 5k samtidiga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Fruktansvärt lag nu! Servrarna verkar inte palla trafik över 5k samtidiga spelare För mig funkar det (u2poker)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonben Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Hoppas det stäng ner skiten sämre får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Jag trivs oerhört bra på b2b! Kan tilläggas att jag inte kännt av lagg någonsin på den sidan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Det var jobbigt i början av €20K. Nu är det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Bara för mig det går assegt just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Nej det är sirap just nu. Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Är skiten nere igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 jopp det är nere igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Heja heja! Stabilt nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Nu är det uppe igen iaf för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts