some1blue Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 självklart menar jag att han ska blixtsyna, finns det nåt annat alternativ eller? fatter inte hur han kunde steka påt så länge.. Va jag ska in med J8 att göra? självklart bara för att klonka pån eftersom jag va short... endast en dubbling av min BB... Citera
baros_milan Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 ni e tomtar allihopa.... aa är kanske ingen bra han efter flopp....ja skulle ha foldat o gett danne lite chips...för e det nån som e jobbig när han har en massa chips så e det danne... rasie rasie köpa allas blinds haha danne danne... men ja e stolt över dig du e den ända i år som vunnit två i rad va? kejan lyckades förra året... bling bling adde e het osså asså o min kusse tar hem en det var nice:) bling bling Citera
fannys Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Baros är du påtänd??? Bling bling är det så här du ser ut, har "hört" att man får stora ögon av vissa otillåtna medel??? Ps. Mjuukiz är en klubbens största TOMTE.... klonk klonk 83 ,Q7, 62= mkt bra... Trevlig kväll, natt, morron, förmiddag blev det också på klubben igår... mer cashgame tack... mkt uppskattat... Jag ska inte bluffa så mkt på rivern nästa gång mjuukiz, lite för lättläst men roligt.... slask slask Citera
Mjukis Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Postad 14 April , 2006 62 kommer jag inte ihåg? Va det 464 floppen? Den fick jag ju släppa för att jag för en gång skull va rädd för lillpojken efter mig. 83 va ren tilt, "sista handen", skulle aldrig jaga när det är så dyrt, hade det kostat 20kr så hade jag synat alla dagar i veckan. För att citera: "jag vann ju potten så jag måste ju ha spelat bra" ps, jag hade bestämt mig för att gå hela vägen med TT den handenm hade du K eller A så äre bara att betala, kunde inte sätta dig på någon hand där, men trodde 6:an eller va det va som låg på bordet, bra spelat igår, mkt skoj, kommer bli mer cash i framtiden ds. ps nr2, förlåt Ibbe ds Citera
TomEriksson Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Danne din klonkare... Du ger fan i o floppa 4-tal när jag har KK nästa turnering! Citera
baros_milan Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 haha tror det var så hær ja såg ut... Jo per ær den største sen han upplevt grebbestad har han stor tro på poker-gudarna vilket man inte ska ha... Det ær ju dealern som ær avgørande:) ty dealer... påtænd o påtænd nu førstår ja inte dredigt kejan... Citera
some1blue Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Danne din klonkare... Du ger fan i o floppa 4-tal när jag har KK nästa turnering! Ska fundere påt... de va roligt att floppat asså... man sitter där o fattar inte att de är sant... o bara hoppas hoppas att du sitter på ett riktigt monster.. Citera
fannys Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Jag satt och öste in pengar på floppen, turn och rivern... hade A2 och träff på 2:an......... ...... du hade också träff på 2:an med en 6a som kicker och syna mina bet hela vägen till rivern och klonkade tvåparet på rivern som var en 6:a.... Detta var 62 handen... lol... Men som sagt hade jag inte A två par när jag bara visade esset..... Jag raisade 50?.... Du slog om till 225? Du hade 1010 (tror jag) jag synade med A8o... .... Låg flopp och du betade 300.... jag synade (hade ingen träff...) .... tänkte jag skulle beta bort dig på turn.... men pokergudarna gav mig ett A på turn (klonk).... På rivern sa jag att jag trodde att du satt med KK... men "vågade" inte värdebeta mitt sk A två par och knackade bara... Hade jag haft A två par så hade jag självklart betat men nu hade jag bara ett ruttet par i A.... men sa att jag hade träff på floppen och klonkade 2 par på turn... muckade sido kortet... LOL... för pinsam att visa... eftersom jag klonka 3 outern på turn när jag redan investerat en 500:- i potten med nada.... Fast ibbe klonken var otäck.... och till och med du skämdes.... Citera
Mjukis Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Postad 15 April , 2006 aha, 62an.. Jag synade enbart för att jag satte dig på två höga men våga in slå om ifall du hade ett överpar. Hade varit bra o om du hade överpar när jag klonka på rivern =) Tror det va lite internt där ibland mellan oss, vilket är skoj, klonka 3outarn m vågar inte beta för att "jag är lurig" Chicken! Ibbe klonken va helt fruktansvärt pinsam, tänkte faktiskt lägga mig när jag fick in flushen för att slippa stryk =) Sista handen mot Naaman va ju oxå tomte spel, hade jag odds för syn? Citera
Mjukis Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Postad 15 April , 2006 Allt eller? Naa... Jag e bra asså Citera
fannys Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 hade jag odds för att vinna?? Inte ens i närheten............. Fast om du visste att han bara hade träff på 2:an.... JA.... så tomtigt men rätt spelat... det räckte ju att träffa hålet eller en 8 el 3 Citera
baros_milan Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 jaaa vill osså spela poker o klonka.. är rätt sugen på en westbaytour kan ja säga, tror ni behöver en tight o solid spelare som kan få er på rätt väg igen:) så man slipper skämmas när vi åker iväg nästa gång haha... Citera
Mjukis Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Bäste klonket.. är på tilt för jag blivit utdragen så inihelvete av en tomte! Lirar cash på ss. hittar 4 7 på BB. Floppen ger K 6 Q , tomten betar ut och jag synar, har ju färgdraget =) Turn 8 Titt, färgstegedraget Tomte 1 betar ut, Tomte 2 (jag synar). River 5 Klonk, en flushstege, Jag betar ut wätt hårt och tomte 1 ställer. Känner ju att ja inte kan lägga mig så ja synar, Tomte1 visar upp A2 nutflush. I chatten står det strax efteråt. "Lägg av, det värsta jag varit med om" Citera
OzzzaJa Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 haha sick det måste väl förövrigt varit dig jag lirade mot här om dagen? (kan väl inte vara allt för långt bort när jag gissar på att det är du som heter mjukiz? ) MrOzzza is my name Citera
Mjukis Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Stämmer bra det.. Mjuukiz is my name! Spela ja tomtespel mot dig oxå? Är du med oss o spelar live ngt? Äre du som e WillyWonkas polare? Vart har Willy tagit vägen? Har han utegångsförbud? Citera
fannys Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 varför heter du inte "Tomten" istället mjuukiz??? Eller det kanske redan var upptaget... Citera
baros_milan Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 haha mjo det var nog upptaget...våran egen tompa tog det namnet haha jaaa vart e will-wonka ja gillade hans namn... Citera
some1blue Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Ja vart faaan är WillyKlonka?? Let upp han o för han te klubben asså... de va wroligt o spela mot pojken... han vågde ställa mig ett par ggr när jag fulspelade mot han.. mkt mkt bra.. Pokergudarna ler mot mig nu för tiden, verkligen verkligen... lyssn på detta i förra turneringen (Mest Fanny då som inte såget) Kan väl säga att de va 3 st större o avgörande potter jag spelade mot slutet... o jag hade TUR i en! Herregud... AK mot TT all in preflop o jag fick träffa! Betyder grymt mkt för en annan att vinna en pott där jag är underdog... sen fick jag betala för den "turen" så klart... AK mot AQ, klonk Q... AK mot A8, klonk klonk Låter rättvist, få vinna ett 45-55 läge o förlora två 80-20 lägen... Citera
Mjukis Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 varför heter du inte "Tomten" istället mjuukiz??? Eller det kanske redan var upptaget... Va redan upptaget! Men, jag visste ju att jag skulle få färgen, nu fick jag ju tom färgstegen, jag kan ju inte släppa det draget jag har på floppen! Får ju ännu bättre drag på turn. Citera
OzzzaJa Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 haha japp det stämmer mjukiz.. tomtespel är väl förövrigt bara förnamnet (liksom, hur skulle jag annars lyckas ta dina sista pengar på bordet? ) spelar väl kanske inte så värst mycket live, nån gång i veckan me polarna typ.. ang. willy så sitter han å grindar hela dagarna, hinner nog inte me så mycket annat han skriver förövrigt dagbok här på pf.nu.. kan ni ju spana in Citera
Mjukis Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Fick du mina sista?! Illa, måste varit på tilt dårå. Hoppa in på mitt bord idag, och hälsa snällt denna gången så ska ja ta tillbaka mina kronor... Citera
Willy_Wonka Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Eftersom mina klonkningar verkar vara saknade så ska jag börja spela lite lajvturneringar igen. Ses på söndag. Finns det f ö nån tråd i Westbaydelen som inte har gått off topic än? Edit: Varför står det 'Du är inte inloggad!' när jag skrivit in rätt alias o pass o trycker på logga in? Tomtesida.. Citera
OzzzaJa Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 hälsa snällt denna gången så ska ja ta tillbaka mina kronor... gjorde ju det.. blev ju lite osäker på att det var du iofs.. du verkade inte riktigt med när jag skrev typ "per?" Citera
Mjukis Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Ozzza! Skaplig jakt på MR_Metspö nu!! Citera
Recommended Posts