Gå till innehåll

Kissa i en mugg!


Myssion

Recommended Posts

Jag erkänner. Jag har också pissat i en petflaska en gång. Drar mig dock ändå för att dra med mig laptopen på toan även fast jag har trådlöst nu. Att koppla ur strömsladd, extern mus och webcam är för jobbigt. Sedan var det inte så kul när man glömde webcamen på för flickvännen när man traskade in på toan mitt under en turnering :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag ska bil teknisk så kan jag meddela att det faktiskt är lurigare att utföra "ettan" i en pet-flaska än man kan tro.

 

Om man inte ä försiktig så är det lätt att täcka för hela öppningen på flaskan vilket innebär att luften inte har nånstans att ta vägen när man lättar på sitt eget tryck. Då blir det ett övertryck inne i flaskan och faktiskt en rekyleffekt.

 

:shock::roll:

 

Så wireless är nog att föredra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt.

 

Du får ju naturligtvis fodra kanten med vävtejp eller liknande som du tejpar över kanten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt.

 

Du får ju naturligtvis fodra kanten med vävtejp eller liknande som du tejpar över kanten

 

Ah. Smart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller iofs... risken finns ju att man skadar sina ädla delar om man kommer för nära den vassa kanten på den avskurna flaskan då.. hm... men om man tar en stor pet-flaska och kapar hela toppen? Så att det blir mer som en hink liksom. Verkar stabilt.

Nä, det är ju kraft i strålen så då kan det stänka rätt bra. I så fall skulle jag snarare borra ett litet håll i övre delen av flaskan så att tryckfrågan blir löst. Sen kan man ju sätta fast ett kort nedåtriktat rör i hålet så att det inte blir en direktkanal ut på golvet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att tänka på Jesper Parnevik som för några år sedan hade en kort putt på ett träningsvarv. Han har puttat illa innan och säger nu "missar jag denna så pissar jag på mig på en gång" vilket han naturligvis gör.

 

Det skulle kunna tillämpas i pokern också, torskar man en all in med AA så pissar man helt enkelt rakt ut i byxorna och ner i soffan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...