TITAN1C Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Yo vad hender manen! Sakker o ting burjar rorra sig! Det er zant manen, varrennda jevvel komer horra sig. Nej Allvar nu! Vilka ska med till Sviten i helgen? följande vet jag om, ni andra får gärna skriva upp er så att man vet: 1.Teddy The G AKA 47off 2. Scherm The Worm AKA The Scherm 3. Skuja The Muja AKA 4. Mask The Mouth AKA TITAN1C 5. 6. 7. 8. Citera
Nemomen Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 HAHAHA! Skön läsning du har som signatur Nathaniel! LOL Det måste ha varit Arthur som spela just då eller? HAHA! Citera
Nemomen Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 PS. Hade gärna åkt med men har inte råd tyvärr... Hoppas att ni röjer fett! Citera
Dustinz Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 hur dags åker ni? Jag blir mer och mer sugen, kanske kunde åka med o slaska cashgame... är det en möjlighet tror ni? Citera
Nemomen Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Oj oj.. Cashgamet på Sviten är mycket bra Kan du åka med och slaska lite på det så ska du åka Erik Hälsa Lasse och de andra från mig Citera
Esperit Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 hur dags åker ni? Jag blir mer och mer sugen, kanske kunde åka med o slaska cashgame... är det en möjlighet tror ni? det är en omöjlighet att inte göra det. såg en nkpngsbo komma till bordet, slaska och gå därifrån med en stooor hög marker.. Citera
Dustinz Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 det var ju helvete att man missade det då Citera
TITAN1C Postad 12 December , 2005 Författare Rapport Postad 12 December , 2005 Kom på fredagen med 340kr i fickan. Fredagen:Peter tvingamig att lira, men jag ville hem som en liten kycklingflicka. Som tur var lånade jag en 500 av peter och vips så satt jag med 4200 som jag kunde växla in. Turneringen var en mardröm. 1. Floppade stege med 97 flopp 8,6,10 ställer in efter en höjning, han har 109, turn en sjua, river 10. Split pott 2. A10, flopp KJQ, han betar 1000 jag raisar till 3000 han ställer jag synar, han har 109 turn kommer X river A. Split. Splitterna tog kol på mitt psyke och jag ställde all in mot bordets lilla bully som hade 2 par med 97 på floppen, jag satte en 10 på turn med min K10, enkel syn för honom. Jag var shortstack vilket var värst efter splitpartyt. Cash game på lördagen och jag starta med 1500kr och var uppe på 6800, en galning synar J8 preflop 150. Jag hade 88 och båda satte stegen men han satte den högsta. Lämna sviten med 3700kr. Cash game på söndagen, starta med 1000 och torska, 1000 till och sen så kom jag dörifrån med 4300. Totalt gick jag plus 7000 och det betyder ju att sviten är ett underbart ställe och vara på om man sitter med rätt umgänge. Några all in syner med mellanparet skulle jag inte tänka mig mot många i Norrköping, men på sviten var det bara så uppenbart ibland. Vilka ska med till sviten helgen efter julhelgen! Sign up!!! EasyMoney Brother!!! Citera
Nemomen Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Som sagt, Svitens cashgame är alltid skoj Fina vinster Nathaniel Grattis Citera
Recommended Posts