Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

.....när dagar av smärtsamma förluster vänder....

har fan blivit utköpt i 2,5 dag nu.... fan vad jag hatar när det inte GÅR att vinna...

badbeat efter badbeat efter badbeat....

ÄNTLIGEN "normal" tur....

Förresten hur funkar expekt nu?? Fortfarande problem med deras SKIT site??

/kejan

Postad
mm, men jag tycker bet365 slår nordicbet eftersom de har $100 bonus varje månad + 30k turnering för de som spelar 250+ raked hands

100$ är ju inte diwekt jättemycket men, Vaddå 250 händer på 1 månad eller e den veckovis ? :S

Låter mer som en tokstor freeroll med bara 250 rejkade händer som krav !

Postad
mm, men jag tycker bet365 slår nordicbet eftersom de har $100 bonus varje månad + 30k turnering för de som spelar 250+ raked hands

100$ är ju inte diwekt jättemycket men, Vaddå 250 händer på 1 månad eller e den veckovis ? :S

mm, det är en stor freeroll en gång per månad och nej, $100 är inte jättemycket, men det är fortfarande bättre än nordicbet som inte har några bonusar (förutom sign-up) eller såna turneringar. men rätta mig om jag har fel :)

Postad

expekt funkar för det mesta bra asså...jaaaa vann 17euro på freeroll fan vad fint gick in på cash-game diwekt torska första handen med aj vs aa o 89 gissa vilken som vann sämsta handen vinner alltid säger min kusse jompa fisken larzon jaja ska inte slösa era fina timmar med skitsnack lycka till alla från vika hej hej

Postad

mm, det är en stor freeroll en gång per månad och nej, $100 är inte jättemycket, men det är fortfarande bättre än nordicbet som inte har några bonusar (förutom sign-up) eller såna turneringar. men rätta mig om jag har fel :)

Jag rättar dig då.. Usch för o orka bonushora.. :):P hehe :D en hundring drar man ju in om dagen iaf... +raken

Postad
Diegoforlan nordicbet har ofta andra slags freerolls! typ 5000d free o 10000d free och sen även om man är medlem i vissa saker så får man tillgång till fler freerolls!

Oki.. Joo men vill man spela poker kan man ju inte på något sätt motivera en freeroll lr?

Spelet där brukar mer påminna om D-Day vid normandie än finlir :)

Men men.. Har man 0 på sitt konto o inte kan grinda så kanske en gratiswulle är något.. :S

Jag skippar dem helst... Spelade såna första månaden online..

Men nu är det över 1 år sen ! *nöjd*

• 3 weeks later...
Postad

diego jag mena inte so \ni babblade om freerolls o do sa jag att nordic e en av dom besta om man e intresserad av dom...bra att du slipper spela dom men ja e en torsk po poker so ja spelar allt som gor even om jag har en massa pengar po mitt konto:) lycka till i morgon nu ner jag inte e med so kanske det e daxs att du kommer longt !!!

Postad

Nu är jag där oxå!!

Blir utdragen hela tiden!

Floppar set, killen får runner runner straight... börjar gå all-in så fort ja floppar nutsen men hur kul är det att inte få ngt betalt? Iof bättre än att losa!

Idag är det inge kul att spela poker! :(