Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 49 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 119
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja man kan kanske säga att jag blev blåst. Jag spelade 500 raked, mailade sedan supporten som sa att jag endast hade spelat 220 raked. De sa att troligtvis hade jag missat denna regel "Raked Hands are hands played on real money tables only and where Stan's Poker receives a commission."

 

Men för att inte fler ska bli blåsta så skriver jag bara lite fakta istället för felaktiga spekulationer.

 

Det var inte bara så att dom inte hade hunnit uppdatera antalet rakadehänder då?

Brukar ju ta en himla tid för just dem att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man kan kanske säga att jag blev blåst. Jag spelade 500 raked, mailade sedan supporten som sa att jag endast hade spelat 220 raked. De sa att troligtvis hade jag missat denna regel "Raked Hands are hands played on real money tables only and where Stan's Poker receives a commission."

 

Men för att inte fler ska bli blåsta så skriver jag bara lite fakta istället för felaktiga spekulationer.

 

Det var inte bara så att dom inte hade hunnit uppdatera antalet rakadehänder då?

Brukar ju ta en himla tid för just dem att göra det.

 

Nej så var det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man spela 0.5/1 eller högre (NL) för att kunna ta del av bonusen på 365poker ? Tycker det står olika på svenska och engelska.
Japp, denna månad verkar dom ha koll på det. T

Tidigare månaden gick det bra på NL$0.25/$0.50 dock.

 

mm jag spelade till och med på NL$0.10/0.20 på nov bonusen.

 

blev dock nekad decemberbonusen när jag spelade NL$0.25/0.50 så det är NL$0.5/1 som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 450 dollar över och vill testa primanätverket, vilken sajt erbjuder den bästa bonusen just nu?
Sen om du vill ha en långkörare så finns det en på Purple Lounge.
Open a Purple Lounge account today and I’ll give you $3 absolutely free. And that’s not all! I’ll also give you an incredible 100% of your first deposit back, up to a massive $1000 And for our Scandinavian and EXPEKT friends, I’ve got an extra special offer!

 

Krävs dock lite nötande för att cleara den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är denna något att ha?

 

Noble Poker Bonus

100% deposit bonus up to $700 (Deposit $700 to get the $700 bonus.

 

Bonus Terms

This offer is only valid to depositing players making their FIRST deposit.

 

After making their first deposit, players will begin accumulating Crowns (Noble Poker's points) at ring games.

 

Crowns are awarded to players for each hand in which they participate, as long as the hand is raked, no matter whether the player contributed to the pot by placing a blind or a bet, or whether the player folded.

 

Crowns are awarded according to the stakes at ring games as listed in the following table:

 

Blind Structure No. of Crowns for each participating hand

$0.25/ $0.50 1

$0.50/ $1.00 2

$1.00/ $2.00 and up 4

At Limit tables, Crowns are awarded according to the blind structure and not according to the stakes of the table.

 

Bonuses are awarded according to the number of Crowns a player has earned, and according to the player's currency:

Crowns Bonus

500 Crowns $10

700 Crowns 10 Euro

900 Crowns 10 GBP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är denna något att ha?

 

Noble Poker Bonus

100% deposit bonus up to $700 (Deposit $700 to get the $700 bonus.

 

Bonus Terms

This offer is only valid to depositing players making their FIRST deposit.

 

After making their first deposit, players will begin accumulating Crowns (Noble Poker's points) at ring games.

 

Crowns are awarded to players for each hand in which they participate, as long as the hand is raked, no matter whether the player contributed to the pot by placing a blind or a bet, or whether the player folded.

 

Crowns are awarded according to the stakes at ring games as listed in the following table:

 

Blind Structure No. of Crowns for each participating hand

$0.25/ $0.50 1

$0.50/ $1.00 2

$1.00/ $2.00 and up 4

At Limit tables, Crowns are awarded according to the blind structure and not according to the stakes of the table.

 

Bonuses are awarded according to the number of Crowns a player has earned, and according to the player's currency:

Crowns Bonus

500 Crowns $10

700 Crowns 10 Euro

900 Crowns 10 GBP

 

Nej, deras crown-system suger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus rekomenderar ni just nu att ta?

Håller på med martinspoker men vill gärna ta nån annan hyfsat stor som inte är för dryg att cleara. Är eurobets nya på 600$ något att ta?

 

Bra bonus om man spelar på mellannivå, minst NL1/2 eller FL5/10. De flesta "stora" bonusar fungerar på det viset, ungefär som riktigt bra rake-back åt folk på mellannivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus rekomenderar ni just nu att ta?

Håller på med martinspoker men vill gärna ta nån annan hyfsat stor som inte är för dryg att cleara. Är eurobets nya på 600$ något att ta?

 

Bra bonus om man spelar på mellannivå, minst NL1/2 eller FL5/10. De flesta "stora" bonusar fungerar på det viset, ungefär som riktigt bra rake-back åt folk på mellannivåerna.

Vad säger du om NL$100 SH? Tror jag fick ihop 150 Points på en h på Bettson med 4 bord. Inte riktigt säker, men om det stämmer så tar den cirka 6000/150=40h. $600/40h=$15/h känns rätt okej :). Bra eller dåligt?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...