du är okunning och satsar 100k på en post som nån anonym snubbe gjort på ett forum? satsa på ett konto med högsta räntan och läs en jävla massa och gör ett beslut därefter ...
dom ska ju obv ges till de fattigaste så att de i sin tur kan konsumera för att överleva för att syvende o sist hamna i statskassan .. rinse and repeat