Ok, tack för infon.
Inser nu att det dokument jag skickade in inte är det de är ute efter och förmodligen är det därför mitt konto blivit borttaget. Jag tycker dock som tidigare nämnt att det är EXTREMT dåligt/sjukt av neteller att bara stänga ner mig så där utan att ge mig någon info om varför eller en ny chans att validera mig och sedan nonchalera alla mina kommunikationsförsök.
Jag ska se till att få fram ett sådant dokument du beskriver, skicka in det och hoppas att de kollar på det.
Jag har för övrigt nu ringt neteller support. De sa föga förvånande åt mig att detta är ett beslut taget av investigations och att support inte kan lämna någon info om detta eller "override" investigations beslut. De sa åt mig att jag måste maila investigations. Jag har sedan sist skickat ytterligare ett mail till investigations som jag inte fått svar på så jag frågade om investigations hade ett telefonnummer. De hade dem inte (!), svarade hon.
Jag blir så sjukt illamående av det här.
Nu återstår att skicka ett "complaint" till netellers interna processavdelning och försöka se till att få fram ett "korrekt" bank statement.