Gå till innehåll

Pokergod1

Members
  • Innehåll Antal

    194
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    5

Allt postat av Pokergod1

  1. Är det bäst att spela på svenska spels del av ipoker? eller vart spelar ni, som spelar cash?
  2. på 0.2 spelar de flesta 50-90 % sanslöst, men som sagt 40 kr inköp, folk puntar och spelar löst.. på 0.5 känner jag en stor skillnad, då det är fler regs, som spelar varje kväll.. sen har vi mycket fisk också såklart. Jag har mycket att jobba på, även om jag är profit, så vet jag själv att jag har alldeles för lite 3bets, 4 bets osv.. Finns mycket att jobba på för min del. här är två olika graferna på 0.2 samt 0.5 Vad har ni för tips för att slå dessa nivåer? översta, 0.5 och nedre 0.20
  3. Efter cirka 20 tusen händer på 0.10/0.20 känner jag nu att jag får gå upp i nivå. Blir att spela 0,25/0.50 nu som är den nivån jag normalt sett spelat på genom åren.. men nu ska vi som sagt bygga rulle (förhoppningsvis) och hoppas vi kan gå upp till 0.5/1 kr sedan! GL GL
  4. gårdagens spel.. körde lite 0.50/1 kr och det gick ju bra!
  5. 30k händer 0.25/0.50 och 20 på 0.10/0.20 så ser totalt ut såhär.. 30k händer på 0.25/0.50 har jag 7 bb/100 inget spel igår, nästan inget spel idag.. motivera mig gärna!
  6. haha riktigt sjukt att man ska behöva ringa och prata med dom.. när deras test är ett skämt. Man kan ju bara fylla i vad man vill på de där med spelansvar
  7. Nej 10k på 0.10/0.20 skulle nog ett tag haha. Men mitt mål är 50 tusen händer på 0.10/0.20. Men kommer blanda det med 0.25/0.50 också. vill spela 1/2 när rullen tillåter.
  8. 16,849 händer på 0.10/0.20 sek 1108 kr i vinst 32.89 bb/100 grinden fortsätter...
  9. tuttobalutto, aceupmysleeve, baronscary är tre reggar på 0.10/0.20 dom verkar stabila
  10. blivit lite mindre spel, men inte gått bra.. inte dåligt.. men vi jobbar på! flesta snittar på 60-90 % vpip iaf på 0.10/0.20
  11. nu märkte jag att jag autofolda!? hade 1010 på handen.. helt plöstligt foldar den direkt, wtf då har det hänt flertal gånger, när jag trott att jag missklickat folda
  12. Haha nej!
  13. vill du säga vad du heter där? Ja, det gäller att orka hålla igång uppdateringarna.. Blir nog svårt att hålla denna winraten jag har just nu, haha! Nej, aldrig haft några problem med att händer autofoldas, låter inte bra!?
  14. Pokergod1

    MICRO!

    Spelar Micro-cash på ipoker, svenska spel 0.10/0.20 och 0.25/0.50 SEK (svenska spels egna pool så att säga) mitt mål är är att vinna 10 tusen och sedan gå upp i stakes. Har vunnit strax under 1000 kr på 0.10/0.20 enbart på 10 tusen händer, med 47 bb/100 vi kämpar! heja. Ska sägas att jag börja detta året, alltså från 2024, januari.
  15. Lycka till!
×
×
  • Skapa nytt...