Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. haha +1
  2. det är alla games på FT.
  3. jag mår sämre nu än efter englandsmatchen konstigt nog. För nu vet man vad som kunnat va.
  4. woho, tackar. sammanlagda åldern på alla målgörare är mitt enda förslag
  5. 1.jesper blomqvist 2. 23 min av nummer zlatan(nr 10) så = 33
  6. kan du släppa tävlingen tidigare eller dagen innan? Missar ju allt det roliga.
  7. rätt tydligt att Boman har insiderinfo på när mål ska göras.
  8. holland och portugal vinner
  9. blev det rätt på sekunden?
  10. 8min och 24 sekunder in i matchen
  11. wow, tack Nu blir det ju kul!
  12. nån som vet om Ivey kommer spela?
  13. haha ja det lät ju mer logiskt. Tyckte det var lite konstiga länder med varandra
  14. ja den andra var ju mycket bättre. Men sen sa dom ju att semifinalerna var uppdelade efter kultur(?!?) så det är väl därför vi gillade den andra bättre.
  15. jag gillade den här så jag kanske inte har så mycket att säga om smak
  16. tyskland bustar gruppspelet så tippa inte på dom. Ta portugal, dom kmr gå bra.
  17. ja det är du.
  18. man ser ditt nick,
  19. haha, underbart inlägg.
  20. från Nivas twitter Erik Niva ‏@ErikNiva Tydligen har Hodgson sagt att han tagit ut Oxlade-Chamberlain eftersom han spelade så bra mot Pirlo och Ambrosini när Arsenal mötte Milan... Erik Niva ‏@ErikNiva ...Ambrosini spelade inte. Pirlo tillhör som bekant en annan klubb. klippet han äter kanske mycket svamp?
×
×
  • Skapa nytt...