från Nivas twitter
Erik Niva @ErikNiva
Tydligen har Hodgson sagt att han tagit ut Oxlade-Chamberlain eftersom han spelade så bra mot Pirlo och Ambrosini när Arsenal mötte Milan...
Erik Niva @ErikNiva
...Ambrosini spelade inte. Pirlo tillhör som bekant en annan klubb.
klippet
han äter kanske mycket svamp?