Hej! Det jag undrar är om man använder sig av CFT kan man då bara föra tillbaks så mycket man satte in? eller kan du sätta in 400 dollar vinna upp till 1000 och sen ta ut alla 1000 via CFT till ditt visakort? Många sidor har ju som så att man bara kan ta ut det man satt in.
Tack på förhand!
David Chiu är nere och lirar på ett 2/4$ PL omaha bord och ett 5/10$ omaha hi/lo bord. Lirar han där för att han är tiltad och vill gå all in varje hand eller har han loosat så mycket att det är hans nivå nu? någon som vet?
Svårt att säga om det va rätt eller fel att ställa med 88 =) Jag skulle nog inte gjort det utg. Synd på turneringarna annars. sova nu. Gl med spelandet för natten.
avreggade mig från 500krs och lirade först en 50kr(19 plats, 20 fick cash) och sen nu e jag mitt uppe i sverigerankingen =) Jävligt bra funktion dom lagt till det där med polletter
går bra för dig i 100 kr ser jag. lycka till!