Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. vinn nu då dawwe. GLLLLLLL!!
  2. haha skrev fel. sry.
  3. <3 ilari
  4. Håller med fullständigt.
  5. Grandyz^run_good eller va säger du? =)
  6. Hej! Det jag undrar är om man använder sig av CFT kan man då bara föra tillbaks så mycket man satte in? eller kan du sätta in 400 dollar vinna upp till 1000 och sen ta ut alla 1000 via CFT till ditt visakort? Många sidor har ju som så att man bara kan ta ut det man satt in. Tack på förhand!
  7. hehe nu blire lite rail. gl i denna då.
  8. FTT=full tilt? isåfall, va nickar du? =)
  9. vafan min dator är knas. Kan inte starta Betfair. KUKUKUK!!!
  10. David Chiu är nere och lirar på ett 2/4$ PL omaha bord och ett 5/10$ omaha hi/lo bord. Lirar han där för att han är tiltad och vill gå all in varje hand eller har han loosat så mycket att det är hans nivå nu? någon som vet?
  11. Vem är Ziigmund som spelar på fulltilt och just nu sitter på 2 200/400 blinds bord med över 200k på båda.
  12. hehe såg ditt back där igår, måste vart frusterande? Bra gjort att ta igen det igen dock.
  13. vafan killar jag missar ju att anmäla mig hela tiden!! Kan ingen skicka ett pm nästa gång?
  14. Vem är Johanna22 på SvS, nån som vet?
  15. fan va tråkigt att man missa den när e nästa?
  16. låter kul, jag är på. Men 3000 i startmarker och 15 min blinds låter bättre. Finns ju redan långlördag lixom =)
  17. rolig dagbok, kommer nog följas lite smått. Lycka till!
  18. Haslo

    Game On

    Svårt att säga om det va rätt eller fel att ställa med 88 =) Jag skulle nog inte gjort det utg. Synd på turneringarna annars. sova nu. Gl med spelandet för natten.
  19. Haslo

    Game On

    avreggade mig från 500krs och lirade först en 50kr(19 plats, 20 fick cash) och sen nu e jag mitt uppe i sverigerankingen =) Jävligt bra funktion dom lagt till det där med polletter går bra för dig i 100 kr ser jag. lycka till!
  20. Haslo

    Game On

    ska följas jag vet ditt nick iaf =) GL!
  21. ääää langa nick vill ju kunna ha lite koll!!!
  22. fan rolig tråd! Önskar dig all min lycka!
  23. Vart/hur får man tag på det?
×
×
  • Skapa nytt...