Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Asså det är ju given instashove imo. Han ökar stacken med ca 30% om limparn foldar vilket han nog gör rätt ofta. Sen om han synar som nu är han nog favorit rätt ofta oxå. väldigt mycket +ev spel. Finns inget annat val imo. Han har 10bbs kvar.
  2. hehe lungt! Igår började ju os. Kul! Kommer nog se det mesta via webben samtidigt som man lirar. Ikväll har jag inget schema. Är inte så taggad. Skulle dragit ut men fått en släng av halsfluss eller nåt skit. Tragiskt! Kommer starta upp det jag känner för. Lirar just nu en 5gtd omaha hi/lo. Ligger 5 av 287. Tänkte klonka. Gl to me!
  3. Haslo

    Kaffedopp

    Gl ikväll. Se till att skaffa stars nu
  4. kan det inte vara moderkortet som kortslutits? Min kusins dator dog bara förrut och då va det moderkortet som gått.
  5. så mycket att du ångrar att du missade sture?
  6. haha jaa klaga på det efter 30k GÖR DET BARA!!!! Edit: wp sir!
  7. gah. slutade 2a. Jag som verkligen har längtat efter en seger på stars. Fast om jag ska va ärlig så blev jag utspelad i hu så han förtjäna det. 403$ va andraplatsen värd. Skönt med tanke på senaste dagarnas minus men ville verkligen vinna:(
  8. såhär känner dom flesta. Har fått lära mig att det kallas varians
  9. finalbord i omahaturren nu. Ligger 4 av 7. Vinnaren får hela 579 dollar!!!
  10. avreggade mig för 22.00 turrarna. Lirar 5 st just nu och tänkte lira klart dom och sen göra mat. Lyckades vinna en ticket till warmup och itm:ade nyss en omahaturre så okej start på kvällen.
  11. haha lol, sitter och spelar en omaha turre. Har dock spelat den som en hi/Lo och ligger ändå 7a. HAHA!
  12. Förresten om det finns nån som vill köpa lite 215W$ av mig så får ni gärna göra det. Går ju som sagt att använda på WCOOP som börjar nästa månad. Även om ni inte behöver så får ni göra det för att va snäll mot mig om ni vill. Tror inte jag kmr kunna spela.
  13. Här är schemat. Kommer antagligen bli nån mer men vet inte riktigt vilken/vilka än. Spelar ett antal omahaturrar idag då det finns så mycket firre i dom. 18.00 32kgtd 22$ 19.00 15kgtd 5$ 19.10 5$+r NL omaha 19.30 5kgtd 5$+r plo hi/lo 20.00 30kgtd 11$ 20.10 5$+r nl omaha hi/lo 20.15 40kgtd 3$+r 21.15 10kgtd 11$ 21.15 5$ HU Winner takes all 22.00 70kgtd 11$+r 22.00 8$ NLHE 23.15 16.50$ 360 players max 00.00 50kgtd 5$+r 00.15 22$ Deep stacks 6max 00.15 5$ NLHE 6max 01.00 30kgtd 11$ 01.15 10kgtd 11$ 1r1a 01.30 5$+r NLHE 02.00 40kgtd 3.3$+r 02.00 40kgtd 27$ 02.10 5$+r NL omaha hi/lo
  14. han kan ha en miljon händer färgdrag, toppar, mellanpar, stegdrag, set. Är han en tänkande spelare så kan han ju mycket väl sätta hero på aj-ak och göra moves. Edit: mot honom reraisar jag och synar om han shovar.
  15. vad är historian bakom bilden? Fill me in pls.
  16. fyfan, tungt! gg ändå. Sjv busta jag som 26a. Så natten slutade minus idag igen trots 4 itm. Jobbigt. Det är ett problem jag har. För många itm, för få topplaceringar. Spelar sämre i mittenskedet av en turre än jag gör i början. Får försökta lära mig lite på nåt sätt Kanske lite cardrunners videos. Aja sova nu. Blir monstergrind imorn igen. Får ta nya tag då. Godnatt!
  17. hehe nice pott jag bustade ue 27 nu oxå. nines vs aq. q på turn. Asså när jag förlorar flippar e det oftast på turn eller river korten kommer. Lite psykiskt jobbigt faktiskt. Man får hopp sen paoww. Slag i magen E kvar i omahaturren nu bara. Vi är på bubblan nu. Låt mig kloo000nka!!
  18. hehe här kommer en till http://www.youtube.com/watch?v=c83u3NyNxmw btw bubblade 3$
  19. Asså detta är ju bara..jag vet inte vad man ska säga. Tragiskt? Är iofs 5dollars turre så vad förväntar man sig. PokerStars Game #19446646878: Tournament #99188645, $5.00+$0.50 Hold'em No Limit - Level IX (200/400) - 2008/08/07 - 23:22:49 (ET) Table '99188645 19' 9-max Seat #4 is the button Seat 1: JimmiJames (10823 in chips) Seat 2: 71manu64 (14757 in chips) Seat 3: sonia9780 (8508 in chips) Seat 4: druss6676 (6061 in chips) Seat 5: UNCLE122 (1875 in chips) Seat 6: Solid Steam (5175 in chips) Seat 7: haslo1986 (6925 in chips) Seat 8: DEAK-80K (13955 in chips) Seat 9: CasinoFun (12440 in chips) JimmiJames: posts the ante 50 71manu64: posts the ante 50 sonia9780: posts the ante 50 druss6676: posts the ante 50 UNCLE122: posts the ante 50 Solid Steam: posts the ante 50 haslo1986: posts the ante 50 DEAK-80K: posts the ante 50 CasinoFun: posts the ante 50 UNCLE122: posts small blind 200 Solid Steam: posts big blind 400 *** HOLE CARDS *** Dealt to haslo1986 haslo1986: raises 700 to 1100 DEAK-80K: folds CasinoFun: folds JimmiJames: folds 71manu64: folds sonia9780: calls 1100 druss6676: folds UNCLE122: raises 725 to 1825 and is all-in Solid Steam: folds haslo1986: raises 5050 to 6875 and is all-in sonia9780: calls 5775 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** haslo1986: shows (a pair of Eights) sonia9780: shows (a pair of Aces) sonia9780 collected 10100 from side pot UNCLE122: shows (a pair of Aces - King kicker) UNCLE122 collected 6325 from main pot *** SUMMARY *** Total pot 16425 Main pot 6325. Side pot 10100. | Rake 0 Board Seat 1: JimmiJames folded before Flop (didn't bet) Seat 2: 71manu64 folded before Flop (didn't bet) Seat 3: sonia9780 showed and won (10100) with a pair of Aces Seat 4: druss6676 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: UNCLE122 (small blind) showed and won (6325) with a pair of Aces Seat 6: Solid Steam (big blind) folded before Flop Seat 7: haslo1986 showed and lost with a pair of Eights Seat 8: DEAK-80K folded before Flop (didn't bet) Seat 9: CasinoFun folded before Flop (didn't bet)
  20. JA det ser ju onekligen bra ut för dig. Jag lirar 4 turrar just nu är itm i 2 av dom. Snart itm i dom två andra. Hoppas också på klonk trots att jag inte har bra stack i nån.
  21. hehe gl du med ses hu. Edit: Du har ju bra stack i båda. Jag bara i en.
  22. aaaa whatever finns ingen som nånsin kommer tycka det är en bra syn hur mycket jag än förklarar mig Dessutom handlar denna tråd om dig.
  23. haha ja precis. För om jag höjer riskerar jag ju mer pengar om han skulle ha nötterna. Som sagt han va bb blixtchecka alla gator. Han skulle aldrig beta ut river med a k eller q hög bakom mig där. som sagt det va nötterna eller 23, 24 Säger inte att det va rätt matematiskt eller rätt på något sätt. Hade bara en sjuk känsla över hela handen som gjorde att jag syna.
  24. nej jag resonerade som så att han va bb och har en usel hand. Han checka blixtsnabbt varje gata. och bara betar en hand han inte vinner i showdown med, eller supernötterna såklart. Tror han hade checkat allt till 10 hög. Sen hade jag en gut feeling. Får du aldrig sånna? Var ju inte så dyrt för att ta reda på om den stämde.
×
×
  • Skapa nytt...