Hej.
Detta är mitt första inlägg på detta forumet.
För någon vecka sedan registrerade jag ett konto på Pokerstars och som den nybörjare jag är satte jag in en mindre summa för att testa.
För två dagar sedan beslutade jag mig för att deponera 1500 kr. I samband med detta låstes mitt konto och jag fick ett meddelande om att det skulle göras en rutinsäkerhetskontroll.
Jag mailade omgående support@pokerstars.eu. Ett dygn senare utan att fått något svar, skrev jag ytterligare ett mail och även det är obesvarat.
Jag kan förstå och tycka att säkerhetskontroller är något bra, men det arroganta sätt Pokerstars behandlat mig på genom att inte bemöda sig att besvara mail inom rimlig tid har fått mig att ifrågasätta hur seriöst företaget egentligen är?
Om det råder några tveksamheter kring mitt konto måste man väl ändå kommunicera med den man utsätter för granskning?
Jag kommer att lämna Pokerstars med omedelbar verkan så fort mitt konto låsts upp.
/Jan