För c:a 1 månad sedan kunde jag inte logga in på mitt full tilt konto
och kunde på min mail läsa att jag blivit utslängd pga samröre
med någon annan som brutit mot deras regler/fuskat, eller vad det kan handla om.
Detta var något jag ändå kan acceptera då jag tycker deras support har varit under all kritik sen jag började spela där och att jag var allmänt trött på FT.
Problemet som följde var dock att jag skulle få ut en betydlig summa pengar från kontot på ett smidigt vis. Jag har alltid föredragit Moneybookers, men det var inte längre ett alternativ sen black friday, då Full Tilt och MB har haft strul med sitt avtal. Mitt andra alternativ var Neteller, vilket de sa skulle fungera alldeles utmärkt.
Jag gjorde mitt val via e-post och fick detta svar:
"Hej xxx!
Tack för att du kontaktar oss.
Tyvärr, på grund av restriktioner på ditt Full Tilt Poker konto kan vi endast låta dig göra uttag genom check. var vänlig och bekräfta att detta är en acceptabel form för uttag och vi kommer att börja skicka checker till dig..."
Jag hade vid det här laget inte kollat min mail på 3 dagar och fick till min förvåning se att de redan börjat skicka ut checkar utan mitt godkännande.
Efter detta har jag vid flera tillfällen försökt nå supporten som totalt ignorerar mig och fortsätter skicka checkar till mig varje dag.
Problemet med det här är framför allt att jag kommer vara bortrest mellan slutet av juni och augusti och vad jag förstår så kommer dessa checkar inte ha teckning när jag kommer tillbaka.
Jag kan inte med ord beskriva hur förjävligt jag tycker dom beter sig.
Vad kan jag göra? Polisanmäla?
Finns det något telefonnummer jag kan nå personer inom Full Tilt som kan hjälpa mig?
Jag har efterfrågat ett telefonnummer flera gånger utan svar.
Tacksam för svar.