Gå till innehåll

Matiros

Members
  • Innehåll Antal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Matiros

  • Placering
    Newbie
  • Födelsedag 1986-04-23
  1. Livechatten finns kvar men den är alltid offline. Det enda som skiljer det nya kortet från det gamla är giltighetstiden(det gamla gick sönder och bröts itu). Det blir nåt tekniskt fel när jag försöker ta ut pengar och det går varken med bankuttag, till Neteller eller till VISA. Varför vet jag inte. Jag får väl vänta och se helt enkelt.
  2. Hej, Jag har nu försökt få tag i supporten för Pokerloco i flera veckor men utan framgång för att få ut pengarna jag har kvar där. Jag har nyligen bytt visakort och kan inte ta ut pengarna(eller spela heller för den delen) Är det någon som har erfarenhet av samma problem? Finns det något annat sätt att komma i kontakt med dom? Kan man kontakta Ongame på något sätt?
×
×
  • Skapa nytt...