Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. underbart!
  2. heja kroon =)
  3. Försent och tycker knappast du kan kräva det. Efter vad jag har läst av dig så är du alldeles för godtrogen, och noggrannheten verkar inte vara så högt prioriterat. Du är förmodligen själv medveten om detta.
  4. 59% cbet på mig. Håller med rooney
  5. Beror på allt möjligt. Lägg upp ett exempel så kan du få ett svar. Det är en ganska dumt formulerad och bred fråga som du inte kan få ett facitsvar på.
  6. aaxx är underskattat som något typ av svar iaf
  7. haha
  8. 2.5/5 svs 80h
  9. SasaMatic

    Rooney

    mkt snyggt, lycka till i oktober =)
  10. Deliten och murrey, npgra tankar?
  11. musen är riktigt kass. adi är inte bra han heller. hugok9 är inte bra. xarsion och hovmästaren är hyfsat duktiga. kallebalik, jerico och chofritz skulle jag sätta i toppen efter mig själv. Sir_Melker, tomasjevski är också duktiga. med reservation för svammel etc...
  12. lägg gärna upp lite bilder här så man får se =)
  13. SasaMatic

    Rooney

    släkt med geir rönning möjligtvis? =)
  14. Han har ringt mig också.
  15. haha grattis
  16. äckligt underbart whine
  17. vampire diaries är schysst som fan. och andra säsongen kommer nu den sjunde september
  18. +2
  19. rökt, nu grind!
  20. hård och fin. kortare ju fler gånger du röker det, men kombinera som sagt. har hört gott om att göra det
  21. Det blev sushi, yakiniku och yakitori men ingen bio tyvärr. Fast vi hade det bra ändå. Det blir till att spela senare.
  22. www är grymt. bara det att effekten inte blir den samma efter att man har rökt det några gånger. har inte testat att blanda med grönt än men det vore nog awesome.
  23. Nick? Hittade inga händer, får se om jag hittar någon om jag spelar i natt. Ikväll blir det nog sushi och inception på bio med flickvännen. puss
×
×
  • Skapa nytt...