Gå till innehåll

a_player

Members
  • Innehåll Antal

    596
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av a_player

  1. Det är svenska spel som har problem inte din dator
  2. a_player

    longple

    inte askallt, wp
  3. runt 140-160
  4. Är det Jönköping?
  5. Du har helt rätt angående skärmarna! Kollade i instruktionsboken och det står att moderkortet bara stödjer 2 skärmar. Däremot har jag testat att kolla på HD film, flyter på bra.
  6. Jag har precis köpt en stationär dator ämnad för poker och kämpade en del för att hitta rätt delar Den är så gott som ljudlös och byggd i ett mini ITX chassi för att ta mindre plats och att man enkelt ska kunna flytta den. Fractal Design Newton 600w Fractal Design Node 304 Intel Core i5-4430 Processor Socket-LGA1150, Haswell Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB MSI Z87I, Socket-1150 mini-ITX Noctua NH-L12 CPU Kylare Intel SSD 520 120gb Processorn har en grafikkrets. Den fungerar utmärkt för poker. Vill man spela spel med avancerad grafik får man lägga till ett grafikkort. Det är en HDMI, en DP och en DVI port på moderkortet så det går att koppla in 3 skärmar utan att behöva sätta in ett grafikkort. Jag är jättenöjd med datorn och orkar man bygga själv så kan jag rekommendera det här paketet. Det kostar runt 6000.
  7. En klase bananer och inf mängder vatten kör jag på. Funderar på att övergå till nötter.
  8. Hur är plon nu för tiden? Antal bord, nivåer, tider?
  9. GL Stu!
  10. Hade en Dell 27" som du beskriver tidigare och för mig passade den inte så bra. Båda har ett antiglare filter som gör att skärmen blir lite grynig och jag tycker den blev lite jobbig att spela länge på. Sen spelar jag sällan fler än 8 bord heller. Jag har en 24" med 100hz nu och den trivs jag mycket bättre med men som sagt, det är olika från person till person. Edit: Ser att det kommit nya modeller nu, jag hade u2711 från 2010. Det är möjligt att de nya modellerna är bättre.
  11. Mer information om detta tack
  12. Tack!
  13. Tror inte detta handlar om timlön GJ dag 1 Bahuule
  14. Hahaha om det är någon som kan lyckas är det väl du. Den här dagenboken kommer följas
  15. man kan ha 5xxx
  16. kämpa
  17. Kan man inte jobba halvtid eller nåt liknande ett tag? Känns inte lika all in. /CF
  18. Håller helt med Hjort och Killerwolf
  19. http://www.svenskaspelare.com/poker/nyheter/1088-svensk-ryktas-vara-del-av-spelskandal
  20. NN säger att han inte känner adz. adz går samtidigt ut på twitter och säger att dom är polare och att konversationen existerat men att den är modifierad.
  21. Börja plugga! Då har man helt plötsligt all motivation och tid i världen att spela, det slår aldrig fel.
×
×
  • Skapa nytt...