Gå till innehåll

DavidDuzak

Members
  • Innehåll Antal

    1 115
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av DavidDuzak

  1. har försökt i en och en halv nu
  2. HAZONA bra nånstans? hoppas det var ett skämt.
  3. När det blir varmare så kan jag nog komma och hälsa på jkk, om du vill förstås!
  4. Level av rang, eller?
  5. gäller det du säger angående anmälningen fortfarande eller klara de sig nu när du har kommit med "facit"? tråkiga inlägg
×
×
  • Skapa nytt...