Gå till innehåll

Zappe

Members
  • Innehåll Antal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Zappe's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Nej, kasta inte bort era pengar! Ni kommer inte få ut någonting från Full Tilt. Upptäckte precis att de i sin marknadsföring på vissa ställen skriver att de har telefonsupport, men det har de inte. Falsk marknadsföring. Jag spelade på Full Tilt för 3 år sen och deletade kontot från min dator. Kom just på att det var just för att jag inte fick ut vinstpengar då heller. Jag spelade bort pengarna och raderade kontot. Nu föll det sig så att jag glömt bort det och reggade mig igen. (med samma bankkonto kopplat som förra gången) Det gick jättesmidigt att starta och ha dubbla användarnamn kopplade mot samma bankkonto. Det gick även jättefint att sätta in pengar flera gånger. När jag nu vunnit och vill ta ut mina pengar har det slutat med att de uppmärksammat att jag har dubbla namn och genast stängt ner det användarnamn jag registrerat senast (alltså det jag nu använder) Efter mycket krångel så kom jag åt mitt gamla konto och skulle ta ut pengarna därifrån men det gick inte.NEKAD. Efter dagar av mailväxling så har det bara blivit värre och värre. De vägrar också ringa upp eller lämna telefonnummer så man kan få hjälp. Detta har nu hållit på i 2 veckor. Ingen lösning i sikte. Rena bedrägeriet...
  2. Ser nu här i forumen att mina farhågor bekräftats. Gör er själva en tjänst. Sätt inte inte några pengar på Full Tilt poker om ni räknar med att ta ut några pengar igen. Jag har efter ett långt uppehåll i spelandet åter laddat ner klienten och reggat mig på Full Tilt. Spelet har gått bra och jag skulle ta ut en del av min vinst. Det gick inte med banköverföring först, men efter lite mailande fick jag "lokal baköverföring" att fungera. Jag spelade lite till och tänkte ta ut ännu lite mer pengar eftersom jag trodde att tjänsten fungerade nu. Då kommer bomben. Det förskräckliga har hänt. Jag har bytt namn som spelare sen förra gången. Mitt VISA kort har redan registrerats under annat namn och uttaget nekades. Jag blir kontaktad och Full tilt support säger att mitt nyreggade konto är cancellerat. DÅ hade pengarna inte kommit in från det första uttaget och det andra uttaget hade stoppats och förts in på mitt gamla spelkonto som jag inte hade uppgifter på eller kunde nå. Efter ytterligare support (ett par dagar mellan svaren) kunde jag nu använda mitt "nygamla" konto. Försöker med uttag men nekas. Blir hänvisad till att sätta in pengar för att kunna ta ut. Vägrar sätta in mer pengar och ber ombedd att välja "check" som uttagsmetod. Får en länk som inte fungerar och får åter kontakta supporten. Får en instruktion i mailet och en notifiering att det kan ta 15 arbetsdagar inom USA och till europa kan man inte ens specificera. Skriver åter till supporten som varje gång "beklagar" och "tack för mitt tålamod", men dagarna går. Skriver i mitt sista mail att "nu blir det high-stake poker ända in ikaklet och sen vill jag inte se dem mer. Får då till svar att nu har man löst det "tekniska problemet" och jag gör ett nytt försök. Håll andan nu....fungerade det? .....NEJ NEJ NEJ det fungerar inte och de VÄGRAR ringa upp mig eller lösa detta. Det är nu 14 dagar sen eländet började och jag får inte igenom ett skit. Har också påtalat att det är i det närmaste bedrägeri att på hemsidan för utbetalningsalternativ skriva " Vi på Full Tilt anser att det ska vara lika lätt att ta ut pengar som att sätta in..." Pyttsan, my ass att det är. Dra åt helvete!
×
×
  • Skapa nytt...