Gå till innehåll

mashaa

Members
  • Innehåll Antal

    10
  • Gick med

  • Besökte senast

mashaa's Achievements

Member

Member (2/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. alla vill ju spela mot riktigt bra spelare!!! som vanligt på pf....hur ska jag spela mitt vinnande men förlorande spel mor "dåliga spelare" lol....
  2. jag blev väldigt irriterad då jag fick mixade budskap av supporten motför vad reps. från bestpoker sade. Nu när bestpoker förklarat allt tycker jag att de faktiskt skööt det bra. jag brydde mig mer om principen på slutet eftersom jag spelar där i vilket fall. Verkar vara som supporten ej är synkade med vad resten av beslutsfattarna vid bestpoker säger. Nu håller marknadschefen tydligen vad han lovat vilket var det viktigatse för mig. 24h networks borde istället ta på sig större ansvar då jag gissar att det är dem som utformar programvara osv. Hade koderna aldrig funkat från början hade detta inte blivit den soppa det blev. Bestpoker anser jag nu i efterhand skött det mckt bra, det var supportens okunnande som gjorde att iaf. jag blev irriterad då vad dem sa gick emot vad marknadschefen lovat. ok, nu lägger jag ner iaf med tjafset
  3. från källan kanske? "Hi, As stated in previous email, your other bonus on bestpoker has been canceled as these are deposit bonuses are not allowed to be combined with other deposit bonuses. Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again. Sincerely, Bestpoker Costumer Support Service
  4. Läs mina inlägg ovan, det marknadschefen säger betyder tydligen 0... Blir inget av att cleara resterande bonusar med 1200vip/ kod... Det som gör mig irriterad är att representanter från bestpoker agerar öppet som att de dels jobbar för att spelarna ej ska drabbas av den bugg som tydligen fanns genom att göra om kodkraven. vissa fick 560€ för 1200 vip....andra 140€ för 1200 vip...sedan att det skulle gå att cleara resterande....ja det sket sig...det får man veta i efterhand...
  5. "Hi, As stated in previous email, your other bonus on bestpoker has been canceled as these are deposit bonuses are not allowed to be combined with other deposit bonuses. Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again. Sincerely, Bestpoker Costumer Support Service " Till bestpoker representaterna som smyger runt här med sansen mellan benen: De kunder som signade upp för denna bonus som jag gjorde detta i god tro, den verkade skitbra kanske för bra för att vara sann. Dock ändå så fick jag konfirmerat att vid insättning skulle jag få bonusen. Sedan hände det jag trodde i bakhuvudet, den var för bra. Ni börjar då med att skylla på 24 h networks, vi spelare har INTE gjort ngt fel. Sedan ger ni vissa spelare den FULLA bonusen för 1200 vip. Flera stycken på denna sida börjar hylla er bla bla. Eran såkallade "marketing director" som ansvarar för marknadsrelationer (LOL) går ut och påstår att de kunder som ej får bonusen för 1200 vip ändå ska kunna få den för 1200 vip /kod. Detta visade sig vara total bullshit oxå, ni har ju skyddat er själva iom eran utmärkta paragraf som verkar totalskydda er från att göra det mest basala vid att hålla kundrelationer levande, hålla vad ni lovar. Just nu är inte pengarna det viktiga, jag ska enligt eran egen utsago (för iaf ngn dag sen ...suck) ha rätt ill ytterligare 140€, men ni har nu bestämt er för att skita i denna. Vad som känns mer viktigt är att spela på en sida som man kan lita på, med detta menar jag: Det som era representanter säger till oss kunder, det ska ni kunna stå för. jag har lämnat min mail ovan, vill gärna höra synpunkter från er ,ni verkar ju bestämt er för att sluta göra dessa öppna uttalanden. Vilket verkar vara det sunda valet, det som sägs kan lika gärna vara skrivet av peppe eng från tv4.
  6. Jag är så less på den där jävla supporten som skickar mig standardmeddelande!!! Jag är en kund hos bestpoker sedan tidigare, jag har även använt mig av koderna, blev såklart besviken då jag såg att jag ej skulle få alla bonusar för endast 1200vip´s, iofs var detta ett grymt bra erbjudande. MEN, när jag sedan spelat klart allt den 1/2 fick jag som alla andra 140€, o sen har jag läst mail från supporten av bestpoker som lyder: "Hi, Please note that the bonus system has changed, to clear 4 bonuses, each needing 1200 VIP points you now also need to earn 4 x 1200 VIP points. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again. Best Regards, Customer Support Service Bestpoker" Sedan har jag även sett att representanter från denna "rättvisa sida" även sagt att bonusarna ändå går att cleara med 1200 vip/ kod. Jag har nu spelat ca 2500 vip, men jag fick ingen ytterligare 140€ bonus, nu när jag mailar supporten får jag svaret att de 1. skylller på 24h networks vilket jag skiter fullständigt i för det e deras sida jag använder mig av och 2. de hänvisar till sin råttparagraf att de kan rövknulla sina spelare om de känner för det om ngn mer normalfuntad representant vill maila mig så kan ni göra detta på: mattiias7@spray.se Jag vill dock inte höra ursäkter på att ni skyller på 24h eller era skitparagrafer som eg. bara betyder att ni kan säga saker ni ej håller.
  7. i lördags loosade jag dessa händer: 1. kk...flop kq8....killen vinner med a10...får in J på rivern efter hårt bettande...ok...kan ta det... 2. qq...en raisar...en reraisar preflop...jag callar...flop q64...2 hjärter...ena killen betar, andra reraisar..jag ställer båda callar....den reraisande killen vägrade släppa AA .....A kom på river efter vi gått all in på flop....började bli less... 3. jag har KK, ena reraisar min raise ganska hårt...börjar bli rädd för aa igen såklart...jag callar...flop = 10K4, tackarr....han raisar stenhårt...måste ha aa tänkte jag....jag ställer, han synar,,,,river kommer ett A...han visar AA... 4. har 62 på big blind...ingen höjer...så jag ser floppen, 662 kommer på flop...ena killen betar 8€, jag synar bara, 2 klö på floppen, turn= ytterligare en klöver...5an...jag går all in...han synar o visar upp 56..... 5. Får KK, ena killen höjer...jag synar...ena reraisar (trodde han va på tilt) ena foldar, jag synar....floppen kommer bara lågt...han bettar, jag ställer...han blixtsynar med AA.... Allt detta hände under 3-4 h på B2B nätverket.... jag var/är ganska less efter denna session....aldrig varit med om att mitt högsta set blivit slagen så många gånger av ngn som drar ut med ett högre set som där.... Skulle vara kul att se typ på tv den sessionen med en kommentator: "how would you play it?"...suck....
  8. Japp, jag öppnade mitt NETeller konto i Euro. Ska bara använda neteller på B2B skins. Tack för svaren! Jag undrar, mitt neteller konto e i dollar, men om jag tex vill köra på en b2b-sida...hur funkar det då vid deposit?? går det eller måste mitt neteller konto stå i euro? Och om det går, blir det en ytterligare växlingsavgift då??
  9. Japp, så förstod jag det. Jag satte in pengar förra fredagen 120€ öfr signup och 200€ för reload...på söndag så var jag klar, tog ut de pengar jag satt in...skulle inte påverka bonusen. Så du ska nog kunna sätta in för bonusarna och sen ändå kunna ta ut en del o fortsätta lira.
  10. Jag signade precis på martinspoker, är ju mest sugen på att ta reloaden, kan jag göra den även fast jag precis signat?? står så dåligt om regler gällande erbjudandet...vad jag helst alltså vill göra är att köra 600 vip för 100% bonusen,,3000vip känns liite drygt just nu. ngn som kan ge ngt svar?
×
×
  • Skapa nytt...