"Hi,
As stated in previous email, your other bonus on bestpoker has been
canceled as these are deposit bonuses are not allowed to be combined with
other deposit bonuses.
Should you require any further assistance please don't hesitate to contact
us
again.
Sincerely,
Bestpoker
Costumer Support Service
"
Till bestpoker representaterna som smyger runt här med sansen mellan benen:
De kunder som signade upp för denna bonus som jag gjorde detta i god tro, den verkade skitbra kanske för bra för att vara sann. Dock ändå så fick jag konfirmerat att vid insättning skulle jag få bonusen.
Sedan hände det jag trodde i bakhuvudet, den var för bra. Ni börjar då med att skylla på 24 h networks, vi spelare har INTE gjort ngt fel.
Sedan ger ni vissa spelare den FULLA bonusen för 1200 vip.
Flera stycken på denna sida börjar hylla er bla bla.
Eran såkallade "marketing director" som ansvarar för marknadsrelationer (LOL) går ut och påstår att de kunder som ej får bonusen för 1200 vip ändå ska kunna få den för 1200 vip /kod.
Detta visade sig vara total bullshit oxå, ni har ju skyddat er själva iom eran utmärkta paragraf som verkar totalskydda er från att göra det mest basala vid att hålla kundrelationer levande, hålla vad ni lovar.
Just nu är inte pengarna det viktiga, jag ska enligt eran egen utsago (för iaf ngn dag sen ...suck) ha rätt ill ytterligare 140€, men ni har nu bestämt er för att skita i denna. Vad som känns mer viktigt är att spela på en sida som man kan lita på, med detta menar jag:
Det som era representanter säger till oss kunder, det ska ni kunna stå för.
jag har lämnat min mail ovan, vill gärna höra synpunkter från er ,ni verkar ju bestämt er för att sluta göra dessa öppna uttalanden. Vilket verkar vara det sunda valet, det som sägs kan lika gärna vara skrivet av peppe eng från tv4.