Tjena,
för många år sen (2004, 2005 nån gång) skapade jag ett konto i fel valuta, euro när jag skulle spela på dollarsiter och när jag tog kontakt med livesupporten på den tiden och sa hur det var sa de att det inte skulle vara några problem att föra över min balance till ett nytt konto om jag skapade det med rätt valuta.
Sen låstes båda kontona.
När jag skapade det nya kontot kunde jag inte logga in på varken det eller det gamla, trots rätt loginuppgifter och det här gjorde mig milt sagt förbannad. Var i telefonkontakt med neteller ett par tre gånger under en veckas tid och sista samtalet resulterade i att jag lämnade ett varaktigt intryck på dåvarande lägenheten i form av en knoge i en dörr.. Kändes bra just då, men hyresvärden var mindre nöjd. Supporten var med andra ord totala åsnor.
På den tiden minns jag att det var gratis att ringa till de via nåt 800-nummer eller liknande, samt att de kunde ringa upp om man sa åt de i livechatten.
Fick ett mail för ett tag sen att om jag inte har kontaktat de innan 1:e april kommer min balans att nollställas/scammas bort/fuckas upp, jag vet inte vad.. pengarna skulle försvinna iaf.
Nu finner jag varken livechat eller gratisnummer på deras kontaktsida utan istället ett kanadanummer som jag utgår från är minst sagt dyrt att ringa per minut.
Är det någon som vet om man kan ringa till det dyra numret och sedan be de ringa upp, alternativt är det gratis via skype att ringa det dyra numret? Är inte alls haj på skype så blev lite orolig att eventuellt skypesamtal skulle läggas på på min nästa fasta telefoni/ADSL-räkning. Så stor summa har jag inte på kontot att det är värt att ringa till kanada i timmar och snacka med idioter på nån support.
Svar som "LOLO DU ANVÄNDER NETELLER VILKEN FISK DU ÄR" och dylikt undanber jag mig, har verkligen inte använt neteller aktivt hade bara otur att jag förde över en del pengar på den tiden när jag hade lite mer ********* över och har sen dess inte varit inne på mitt konto.
//mordo