Gå till innehåll

BjornL1491910513

Members
  • Innehåll Antal

    808
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av BjornL1491910513

  1. Tror inte jag förlorat AA på länge faktiskt. Kan inte förstå hur folk kan klaga på den. Och jag ställer in med den eftersom nästan ALLA synar med TP all in. Jag bettar rejält pre så blire aldrig problem och rejält på flop.
  2. ja de borde ju ha en kung hög flush(ej logiskt)
  3. du verkar ju dessutom veta vad du håller på med. Det är viktigt.
  4. Går inte att spela lägre än 0.25/0.5 enligt mig. började där när jag startade blir ju inga pengar annars. Tycker du borde testa spela lite på 0.25/0.5. kanske inte med full buy in men nära max och kör koncentrerat 1 bord. Sen när du känner dig mer säker byt och kör fler bord.
  5. och tittade på south park
  6. gå all in är mitt tips
  7. håller med föregående talare. snön suger. Det fungerar bara till att åka bräda. Har en teori om att barnfamiljer borde flytta norrut och alla andra söderut eftersom när man var liten fanns det inget bättre än snö.
  8. okej då kan du ju berätta om varför dom skulle vara riggade? och förklara varför de bästa vinner och de som förlorar förlorar?
  9. alla siter är riggade till vems fördel? förstår inte ens resonemanget. Det är bara förlorare som pratar om riggning
  10. Kan inte säga att det blir bättre och bättre spelare ändå. Betonbet har sämre spelare än där ja började spela poker på nätet för 1.5 år sen
  11. måste hålla med här till hundra procent. Kört på b2b ett längre tid. Visst ja vann enormt mycket där. men det började bli jobbigare och jobbigare med tiden. Plötsligt när ja bytte till betonbet så vare som att spela mot 10 ggr sämre spelare. Tror nästan de inte lagt toppair någon gång när ja raisat pre.
  12. har alltid fått för mig att skatten är lägre i USA. Men jag har alltså fel?
  13. Hume tala om för mig att deras skatt är lika hög som sveriges
  14. hem för att se south park
  15. Den kommer dö ut ganska fort om alla svenskar skulle få skatta 30% på pokern på internet iaf. Rake + 30% värt? jag skulle iaf lägga av
  16. dock kommer nog pokern dö ut om det nu skulle bli fallet på alla pokersidor vilket är väldigt synd. Fuck sweden
  17. Dom skiter nog i om det är ett lotteri eller skicklighet.. bara de får sno pengar från alla spelarna dvs skatta 30%
  18. För att Gibraltar är under brittisk flagg och alltså med i EU.
  19. som tittade på south park
  20. har inte fått någon lapp och ja beställde min för ungefär 14 dagar sen
  21. Jag skulle få min nano förra veckan men den har inte kommit trots att jag har frågat när den skulle komma. Vad beror detta på?
  22. Är betonbet skattefritt?
  23. jag behöver tips hur man slipper lumpen utan någon skada etc. Ska mönstra i februari.
×
×
  • Skapa nytt...