måste hålla med här till hundra procent. Kört på b2b ett längre tid. Visst ja vann enormt mycket där. men det började bli jobbigare och jobbigare med tiden. Plötsligt när ja bytte till betonbet så vare som att spela mot 10 ggr sämre spelare. Tror nästan de inte lagt toppair någon gång när ja raisat pre.