-
Innehåll Antal
2 941 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av bjoelle
-
Går det lösa finns-i-sjön kval?
-
Jag lämnade svenska spel, och vips, bästa veckan resultatmässigt någonsin. Slutsats: byt site
-
Kan inte säga annat än att det stämmer. Ulaf, om du så ska betala killen 1k dollar för att raila, välinvesterade pengar, har rob railat mina finalbord har jag vunnit. Han är en liten turgubbe.
-
GOGOGO! Nätverk? Turre?
-
Inte orkat vara sådär jätteduktig på att skriva senaste dagarna, men nu är jag här. Rob är här och spelar, eller ja, mest spelar han dålig musik och framstår som en liten mexikansk pizzabagare med viss sug efter en hård 22centimetare från någon äldre man vid namn paco. Men nog om det. Har införskaffat ny laptop, då den andra dog tedöden. Den hade förvisso snart dött utsliten-jävla-skit-laptops-döden snart ändå, så ingen skada skedd. Så tog tillfället i akt att införskaffa nya macbooken, och vilken jefla dator! Är sjukt nöjd än så länge. Skriver just nu från den, fast använder xp nu Så jag har en dator med os x som jag helst använder normalt, och har xp med för pokerspelandet. Vilken grej! När det kommer till spelet har jag klämt 5-6turrar senaste 4dagarna, men verkligen inte haft någon motivation. Har varit helt död när jag kommit från jobbet nu första veckan. Men med flickvännen bortrest så har det likförbannat blivit spel. Nu är jag i var fall 35/97, med någonstans runt 220startande i 20euros deepstacken på boss, utöver det slaskar jag mikro NL på boss för själva nöjjets skull. Puss /eder bjoelle
-
Får ställa mig i kören och önska grattis, må flowet vara med dig även dit du kvalat!
-
Har någon ens nämnt något om hur turneringen i sig inverkar på antalet inköpen som är lämpligt för att inte gula? Det är ju en stor skillnad på att spela tex 50dollars turrar med 100inköp men spela turneringar med i snitt 1000startande och att spela med 100startande. Nog för att det lär jämna ut sig i längden sett till ett vist ROI, men variansen är i enligt egen utsago mycket mindre vid spela av mindre turneringar. Någon som har lite bättre koll och kan utveckla det jag vill få sagt?
-
Tack! Fast samtidigt vill jag nog påstå att jag inte springer så enormt bra. Jag spelade tex igår runt 10 turrar med 1 ITM, och då 15e plats och en spottstyver efter två beats. Och resterande turrar var det stock upp i rumpan på långt innan ITM. Jag har dock aldrig tidigare haft så mycket ork för att nöta turrar, även om jag anser mig vara bra mycket bättre på det än just cashgame. Men tog mig tid från 23december då jag fått en lucka mellan studie och jobb. Som det ser ut nu kommer jag fortsätta med turneringar, lägga cashgamet åt sidan för ett tag. Än en gång tack, och ge inte upp!
-
nananananna nanananan nananana BJOELLE!!! KLONK! 1a och 552euros till mig! Körde över finalbordet fullständigt, hitta mina hackkycklingar och snodde blinds så det stod härliga till. En bra hand och jag utöka chipleaden rejält och kunde börja pusha runt allihopa, när blindsen väl gått upp till 2,5/5k och de flesta var riktigt short var det bara att hitta pushknappen blixt GG WP BJOELLE!
