Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. vad kör du för tracker program? är lite konfunderad vad jag ska ha för program! tacksam för hjälp
  2. haha ok , har lirat lite på den sidan innan, en lokal klubb jag brukar lira på har samarbete med den sidan... langa msn i pm elr ngt så vi kan tjöta! För övrigt : på med mjukisgrindbrallorna så kör vi igen! har ett litet dagsmål: att nå 1000 rakeade händer innan kl 1655. antal rakeade händer at this moment : 563 4 nl25 bord så borde man hinna??
  3. Gårdagen Kunde sluta jävligt illa och att jag hamnat på -€60 Men en värvningsbonus på €50 kom in och jag blev bara €10 back! Floppade set med 77 och fick in degen mot överpockets som rivrade set , pott på €50
  4. nice nice, ja jag orkar faktiskt verkligen inte NL10 vilken site skaru lira på? hur mö rb får du?
  5. Jobbar på ica lagret i HBG fast blir arbetslös om 2 veckor.. i lördags började jag och kör NL25 € Btw startrullen var på €534 sugen på att börja bygga rulle eller?
  6. Lite för dött här i Dagboken tycker jag , mina dagbokkamrater verkar ju ge upp dagboken..
  7. Summering vecka 51: Lördag 25/12 : + €20 Söndag 26/12 : + €48 + €68 För månaden
  8. Nyss hemkommen från jobb, trodde jag började 6 idag när jag kom till jubb såg jag att jag började 8, Faaaail fast fick börja jobba 2h tidigare ) Värt att nämnas att jag snart clearat 500 händer vilket ger mig €50 Epicrulleboost ftw!
  9. Körde en timmes lir igen och sammanlagt sen rullen startade ligger jag + €70 Änsålänge går de bra Nu ska jag sova, jobb imorgon 6-15 fast ledig tisdag så lär bli grind imorgon kväll PUSSSSS
  10. du har pm
  11. nice job! gryyyyyym låt
  12. TYYYYYYYYYYY:D mucho gracias siii hemma från Väääla nu, man får fan huvvevärk av att gå bland allt folket och tränga sig fram, fy fan!
  13. körde en minisession på en halvtimme innan man ska dra till väla för mellandagsshopping och trängas bland alla egoistiska shoppingnovas! Hittade ett +40 Med floppad stege mot en som fiskar in 2 par och betalar fullt ut, livet är underbart ibland :D:D sammanlagt sedan rullen startad är jag +63 Euro Dags att väcka brorsan samt duscha å draaa, SäääääääääääääääääääääääääSsss! ps, Hur fan gör man ett euro tecken? hjääälp mig !
  14. Första sessionen avslutad (Speltid 1h) +23 Euro (hur fan gör man euro tecken) Spelade in 13fpp = 4.25 Rakeade Euro ***** Hand 1337 ***** 0.12/0.25 Texas Hold'em (No Limit) Hand started: den 25 december 2010 19:21:10 Table TH 3063 (Real/Cash Game) Seat 1: treceman (25.52) Seat 2: 19Reku89 (29.37) Seat 3: ZDenooo (9.20) Seat 4: Superhero (25.70) Seat 5: WZL2006/07 (25.78) Seat 6: kacsa1987 (18.93) treceman post SB 0.12 19Reku89 post BB 0.25 ** Deal ** treceman [N/A, N/A] 19Reku89 [N/A, N/A] ZDenooo [N/A, N/A] Superhero [8h, 8c] WZL2006/07 [N/A, N/A] kacsa1987 [N/A, N/A] *** Bet Round 1 *** ZDenooo Fold Superhero Raise to 0.75 WZL2006/07 Fold kacsa1987 Fold treceman Raise to 3.00 19Reku89 Fold Superhero ???Call 3.00 *** Flop(Board): *** : [10d, Ac, 8s] *** Bet Round 2 *** treceman Bet 5.50 Superhero Call 5.50 *** Turn(Board): *** : [10d, Ac, 8s, Qs] *** Bet Round 3 *** treceman All-in 17.02 Superhero Call 17.02 *** River(Board): *** : [10d, Ac, 8s, Qs, Qd] *** Showdown *** : Rake: 2.55 Total Pot: 48.74 treceman [Kd, Ad] Two pair aces and queens Win: 0.00 19Reku89 Fold Win: 0.00 ZDenooo Fold Win: 0.00 Superhero [8h, 8c] Full house Win: 48.74 WZL2006/07 Fold Win: 0.00 kacsa1987 Fold Win: 0.00 Hand ended: den 25 december 2010 19:22:09
  15. Sorry om bilden är för stor
  16. Nu är det officiellt Cashat in för att börja bygga rulle Kommer köra med antingen holdemmanager eller pokertracker Har höga krav på mig 2011 Därför avger jag ett flertal nyårslöften: Dricka sprit eller ja festa vid mindre tillfällen Sluta feströka Böra träna/börja med måltidsersättning Börja bli seriös på poker och få rulle Pokermål: 50.000 sek till 2012 alltså 50/12 = 4160kr i månadsmål Varje månad Mer info om mig och pokerbakgrund kommer vid tillfälle:) Kommer lira första sessionen när jag är taggad! nu blir de spela fps spel. PUssSS
  17. offtopicarnas Kung kastar sten i glashus
  18. En n00b anti 1337 fråga, Holdem manager eller Pokertracker?????))??!!!!)
  19. När jag ska byta ut filer mot en annans som ligger i samma nätverk som svenska spel, så drar den en update dirket när jag startar den, hur fan får du de att funka med att byta bakgrund sj osv?
  20. NI får nog ändra till 50 platser garanterade , inte adderade
  21. Kanon turre! denna uppskattas verkligen och ska spelas !!
×
×
  • Skapa nytt...