Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Bump dubbel post: Kan inte sluta lyssna på min polares låt dock lite omogen text men låten är så jäävla skön
  2. haha Finemang, vart har conny tagit vägen ? har inte snackat med han på flera veckor.. Du mr bauwge langa msn Du med schummeman EDIT: drog mitt första gym pass idag på 6 månader... grym träningsvärk imorgon väntas, samt imorgon väntar de nya äventyr med Gym samt fint besök!
  3. Grejen är att när jag är shortstack värderar jag min stack mycket mer och spelar automatiskt myyyycket tightare
  4. Glömde säga att på nyår kom även Khalid Geire på besök och spelade kort För er som inte vet vem han är :
  5. Klart du inte ska
  6. Det sjuka är att när vi är mellan 20-60 man kvar och jag är shortstack kommer jag oftast längre än om jag har medelstack eller högre.. Så slå från underläge kanske är underskattat
  7. Tight is right, skit i bluffandet, inte lönt förräns ni kommit djupt i turren och blindssteal får bra värde... Så kör jag iaf och jag kommer ofta långt i turrar när jag väl orkar lira Känner du dig osäker i en hand, vik den. Hellre en dålig fold än dålig syn
  8. låter som det är lika epic som team bustgatan:D
  9. Svara pm istället för att skriva i gåtor, blir fan förvirrad!
  10. Precis som du lirar de Och du kära dagbok nu är bankrullen på €690.51 hela euros btw håll nu eran dagbok bra uppdaterad för jag följer den )
  11. orkar inte mitt csdamp som gör att jag lyckas slå sönder mitt nya tangentbord efter 30min.....
  12. Själv så firade man nykter nyår med mörkpoker mot RilleG
  13. okokok Gått nytt år dagboken osv osv btw! Vart nykter igår då jag ska jobba idag, Körde en helvetes massa taxi samt så hade vi RilleG på besök här hemma och det spelades mörkpoker osv osv Slå det ni! Tyvärr har jag inget fotobevis dock:(
  14. Om man kissar på en katt blir det en kisse katt men om man missar blir det en kisse miss
  15. Finns ju några greker, men det beror helt på vilken avdelning han jobbar på, om han är kontorsnisse eller jobbar på lagret med truckkörning osv, finns 3 stora avdelningar: frukt & Färsk ( där är jag ) Kolonial och frysen Men ser jag han känner jag säkert igen han! Läste igenom er DB och den kommer följas, GL! Fan konstigt att man lämnar klienten med 652 Kommer tillbaka så har man fått en €5 depositbonus men rullen är endå på €651
  16. ty! liraru något ?
  17. Ny dag nya möjligheter, en del att göra innan jag ens kan tänka på grind , tål att veta att jag är nykter idag pga jobb imorrgon inte så deppig för det faktiskt, tänkte berätta om ett projekt till som kommer 2011, har köpt en ukulele som jag tänkt stämma själv sen lära mig lira på, hade varit fett, nu blir de systemet polare samt städa osv... PUSSSSsss
  18. Hellre sån här nyårsmusik :
  19. Efter en del grindande slutar rullen på €652 Vilket ger månadsresultatet: +€118 Vilket är för jävla bra med tanke jag började för ca 1 vecka sen Se om jag grindar imorgon annars kommer jag inte spela poker förräns nästa år! Måste säga att dom har en för jävla bra support, hur trevliga som helst och hjälper en gärna med alla ens bekymmer, rakeat ca €120 och därmed klarat ribban för att kvalificera mig till deras rakeback, så hoppas på en god €30 rakeback nästa månad Dags att sova puss från en lyckosam djävel
  20. Är 99% av pf för fina för dagboken eller? Eller måste jag bli bättre spelare eller skriva roligare inlägg.. hade varit kul om jag fått någon kritik så man kan bli bättre skribent nyss hemkommen från jobb och funderar på att städa, men är så jävla trött så vet ifan om jag ska planera fram det, (som vanligt) efter att ha burit begagnade mohammed stålhätteskor i 10h så sticker fötternas lukt rejält i näsan... Så duschen är prio 1 när jag orkar lyfta min feta röv från stolen, tills dess funderar jag och grindar lite.. ^^
  21. Denna handen får avsluta kvällsgrinden Bankrulle: €585
  22. tjock som man är sitter man och surplar cola medans man läser ditt inlägg och givetvis spiller jag cola på min t-shirt på något vänster, måste ha hål i hakan... fan tänkte jú ha denna t-shirten imorgon, jävla mcmugg... För att komma ontopic: du slår verkligen huvudet på spiken här då jag triggat mig själv, *måste ligga plus för dagen* och nästan blivit tiltad på detta, har alltid haft jättesvårt att se långsiktigt och är en snubbe som skottat bort sin rulle 100 gånger, för jag hade för bråttom att tjäna pengar... Men blir arbetslös nu snart och givetvis ska jag söka jobb osv men kommer iaf bli mer fokus på lirandet, btw någon som har tips på en bra pokerbok man kan läsa? ps. tack freddy inspirerande inlägg ds.
  23. Bad hair day igår fast pokermässigt först plus sen pang boom back €34 Rullen ligger nu på €534 Och det känns snart som jag borde hoppa ner på NL10 Men vet med mig egentligen att jag kommer ha det svårt för att lira seriöst där.. well well we will seee
  24. sysslar inte med såna pissespel
×
×
  • Skapa nytt...