Jackrabbit Slim Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Då har även jag slängt ihop min första film. Kanske lite tjatigt med alla dessa SnG-videos, men nu är det ju mest sånt jag spelar så ni får hålla till godo. http://www.megaupload.com/?d=KCFRR18T Det blev inte särskilt många intressanta händer, men det är ju svårt att veta i förväg. Tror det finns några tveksamma push/fold-lägen dock. Sen förklarar jag kanske mina tankegångar lite dåligt, så klaga gärna på sånt så jag kan förbättra det till nästa film. Efter att ha kollat igenom filmen själv inser jag att riggen verkligen var på min sida i detta set, nästan så det blir lite pinsamt. Men ibland ska man väl ha tur också antar jag. Citera
Burran Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Trevlig nattunderhållning. Tycker du spelar väldigt sunt:-) Lite kommentarer bara... Inget fel att slänga de dåliga essen du hade när du efteråt sa att du kanske borde pushat. Något tidigt att göra det enligt mig. AQ på knappen med en limper. Push enligt mig, men det sa du ju själv efteråt. Snygg utdragning med AKs:-) Svårt läge, men jag viker nog AQ när utg höjer där. 28 på SB känns som en bra fold. Q8s mot SB som ställer. Är nog tvungen att syna där känns det som. 99 på bubblan är nog rätt att lägga där Måste för övrigt vara kul att spela när man sätter allt;-) GL i fortsättningen och hoppas på fler filmer! Citera
Recommended Posts