HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Slutställning Top 3 1. Skoberg 1800:- 2. Driver 1608:- 3. HSvensson 1264:- Flest ITM Driver (5 st) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Som ett tillägg kan jag säga att vi kommer köra 10 turneringar, inte säkert på att det blir just 1 / vecka utan kan också bli fler, och det har väl ingen nåt emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Ska försöka vara med...nickar demimonde. PS. skriv in i rubriken att det är på SvS oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Ska försöka vara med...nickar demimonde. PS. skriv in i rubriken att det är på SvS oxå! Nöjd nu? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Jag är med och kallar mig för Vegaskille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Jag är nog med, jag heter Driver även på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNiap Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Jag är på. Nickar MrNiap på SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Im in! mj90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niclaz Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 E med! Niclaz på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Nickar samma på svs som här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 DocLame även på SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Torsdagar blir perfekt! MrsLabero här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Ginola14 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggybag Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Doggybag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 Bornxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 sbjhmy ställer in sig i ledet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
European Bob Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Rob Roc kommer vara med men kan inte på torsdag förmodligen så där blir det wo på den gröna duken för jag ska se DIF krossa RBK på den gröna mattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Jag kommer ej kunna vara med på torsdag, visar det sig nu, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Härligt att vi verkar få lite folk till turren! Tipsa gärna era polare så vi blir så många som möjligt! Turneringen är uppe inatt 00,15 tror jag, så då går det bra att registrera sig. Ragga nu upp fler folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alea Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 jag är nog på, Alea D på svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Är nog inte helt omöjligt att jag är med, kanske blir denna och sverigerankingen. Bra struktur och startstack, blir lite utrymme för lite poker och inte all-in spel... .. kanske bäst att inte säga för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Rob Roc kommer vara med men kan inte på torsdag förmodligen så där blir det wo på den gröna duken för jag ska se DIF krossa RBK på den gröna mattan. Drömma kan man alltid göra, men GL. Är kul med svenska lag i Europaspel oavsett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Skoberg är med..... en stund iaf /Skoberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Anmäld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Ja, som sagt...Turneringen är uppe nu och ligger under Turneringar -> Privata Regga på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts