Gå till innehåll

Coach för 5/10kr + sökes!


gorillai

Recommended Posts

Tjena!

 

Är en microgrinder (5-max texas nl) på svs som är i behov av lite hjälp att utveckla mitt spel. Spelar /4-/10 i princip. Mestadels av volymen sker på /4 och /5 vilket jag slår osv, spelar /10 ibland när det finns sug eller värde och det har gått bra so far. Har även hoppat upp lite högre någon enstaka gång där det blivit lillback på minimala sample. Går på sommarlov nu i Juni så tänkte jag att man kanske skulle kunna lägga lite mer tid på pokern då jag inte skall sommarjobba eller något sånt. Kollar en del videos på både Ivey league och runitonce själv och brukar trycka runt lite i PT/Pilla med huden, men behöver lite hjälp på traven som sagt! :)

 

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv eller vad som behöver nämnas. Kan ta resten i pm, låter detta intressant så är det bara att skriva!

 

Antar att jag inte behöver vouches eller ngt mtp att jag bara söker coaching och ingen stejk? Om något sånt oroar folk så har jag lite vänner och bekanta här på pf som kan voucha givetvis. Fick ett gäng när jag sökte stejk för ngt år sedan när jag spelade /1 av flera forumiter, bla diazo :)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...