ernstan Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Hej, Det är ofta jag inte vinner mina all in med top händerna. Kan det vara så att pokerstars är "ställt" på något sätt? Har en polare som håller med mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Hej, Det är ofta jag inte vinner mina all in med top händerna. Kan det vara så att pokerstars är "ställt" på något sätt? Har en polare som håller med mig också. Fråga dig själv vad dom skulle tjäna på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Tjena! Jag hänvisar till den stora riggtråden där du hittar folk med liknande åsikter och är fri att debattera hur fritt du vill! Det blir lättast om vi samlar alla de här spekulationerna på ett och samma ställe så jag låser den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts