Divad Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Asså sitter o spelar en turre på pokerstars o då segar hela klienten ner sig jag kunde se mitt bord o nästan alla på mitt bord kunde spela medans jag o typ 2 andra var "ej ansluten" o sen "står över" utan att man kan göra ngt åt det. Loggade ut o logga in försökte få upp mitt bord men det går inte kan inte göra ngt, kan inte använda någon funktion alls ... någon annan som har haft problem med detta. Får man tillbaka insatsen? Dåligt pokerstars! Citera
acidboy Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 ja. lite tiltande att behöva se sig själv sitta out å man itne kan görta något.... Citera
jimisola Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Administratör: Many players have disconnected due to Internet routing problems, additional time to act added [2008/04/27-13:26:18 ET] sjukt irriterande Citera
ibmachine Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 kan man bli tiltad på mindre saker eller!?? seriöst vad håller de på med sitter med sit n go coh warmup igång och kan inte spela,ser sin stack krymper och krymper!!! Usch! Var i två gratis turrar , jobbigt nog det! Citera
Kena79 Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Funkar nu i.a.f. Undrar om det lönar sej att registrera sej till en bunt me turrar, när man kommer att logga ut / logga in igen efter en 1h. Citera
Blaabar Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Blir det några refunds? Kul att se sig själv blindas bort i 8st $27sngs Citera
sturedenstore Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 refunds vore najs mtp hur uselt jag spelar Citera
PokerStars_Martin Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Hej alla, Igår så hade vi problem med klienten som påverkade spelen, tillgång till cashiern samt turneringsregistreringar. Våra programmerare har löst problemet och spelet fortgår nu som vanligt. Om ni har blivit påverkade av dessa problem och anser att ni är berättigade till en refund för turneringar ni spelade i, vänligen skicka oss ett mail (på engelska) med följande rubrik: "Refund Request: T#xxxxxxxxx, $0.00" Där "xxxxxxxxx" är turneringsnumret och "$0.00" ersätts med inköpet. Notera att det kan dröja upp till 72 timmar innan vi kan se över just din begäran. Vi ber om ursäkt för bekymret som detta har orsakat er. Med vänliga hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
eurythmech Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Någon mer än jag som inte har kontakt med vare sig klient eller webserver? edit: nu kom klonade bord upp Citera
eurythmech Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 rövpoker, horsite, kukhelvetesfan Citera
affe2000 Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 rövpoker, horsite, kukhelvetesfan Skönt att ha dig tillbaka Eury! Citera
PokerStars_Martin Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Hej eurythmech, Vi hade inga serverproblem igår, däremot så vet jag att några andra svenska spelare hade problem med att ansluta till vår horsite, så det kan ha varit något lokalt problem relaterat till någon svensk ISP. Men hör av dig till oss om du blev påverkad i några turneringar. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Pontus_1988 Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 det är något fel på pokerstars nu, för mig iallafall. Jag kan inte få upp en enda turnering.. obs fel av mig..det var mitt turneringsfilter som var felinställt.. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.