sammy2cheeks Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 Hej Jag har försörjt mig på poker i 5 år. Har dock ledsnat på sistonde. För att öka motivationen vill jag hyra en loka för att ha som "pokerkontor". Mest för att få ngn. slags 9-5 vardag. Jag spelar midstakes HU uteslutande, samt försöker lära mig PLO.. Jag söker andra som bor I uppsala som vill vara med på detta projekt. Spelar egentligen ingen roll vilka former/stakes ni spelar. Dock ser jag helst att ni lever på poker sedan en tid och är seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammy2cheeks Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2010 Pokerkontor är såååå -80... Tack! Väldigt insiktsfullt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Bumpar denna tråd då ämnet är aktuellt fortfarande. Lokalen vi nu funderar på är denna: http://www.blocket.se/uppsala/Kontor_om_104_kvm_pa_plan_3_29053330.htm?ca=10&w=1 Vi är 3-4 st intresserade i dagsläget och vill bli någon/några till. The more the merrier. Vi spelar sh/hu holdém och omaha low/mid. Mer lärorikt/socialt/ekonomiskt med många och de flesta aktuella lokaler är stora. Räkna med en månadskostnad (hyra+internet+städning) på ca 1,5-3 ksek/pers. Välkomna att höra av er till sammy eller mig så ses vi över en kaffe. Edit: För att förtydliga. Du som svarar ska vara social, vinnande och ha en f.ö. proffsig inställning till ditt spel. Därmed inte sagt att poker måste vara allt. Självklart är det ok om du t.ex. pluggar vid sidan av spelet, två av oss gör det också. Syftet med att sitta tillsammans är främst socialt och ur utvecklingssynpunkt. "Piltavlor och flipperspel etc. " är välkomna men lokalen vi hyr kommer inte funka som varken festlokal eller ungdomsgård. (...fick just höra på MSN att jag lät som en sur gubbe med ovanstående. Stämmer? Find out över en kaffe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 2 Januari , 2011 Rapport Share Postad 2 Januari , 2011 Bump igen. Fortfarande högaktuell. Vi var och kollade in lokalen för några dagar sen, klockren på alla sätt. ...och ett tillägg: Intresserad(-e) av att sitta med oss behöver inte vara pokerspelare. Det viktiga är att det funkar praktiskt/socialt. En eller flera driftig entreprenörer skulle vara skitkul att dela lokaler med. Har också såna ambitioner efter pokerkarriärens slut. Välkomna att höra av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Mr_tight, Du har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 hur går det? http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/46642-omahaha-firma-ruffel-och-bag.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Vore kul, om jag hade ett flådigt pokerkontor så skulle det inte göra så mycket att jag suger på poker. "Det är konjunkturen, det blir ljusare tider snart", skulle jag säga medan jag snoppade nästa cigarr. Ta en sipp brandy och bränna av ännu ett inköp mot en NL10-fisk som inte fattar att han ska folda för mina bluffar. "Doris! Kan du skriva du upp att 455hun73r är en särderles spewtard med grav överaffektion till enfärgade givar? ... Tack Doris, du är en pärla". Aah, the good life. Am I in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts