devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Som många säkert märkte låg Pokerforum nere i nästan ett dygn, och Poker.se är ännu inte online. Vår serverhårdvara har råkat ut för ett totalhaveri, och då mjukvaran är gammal och krånglig är det ganska icketrivialt att få igång allt igen. Backuper fanns dock på all data, eventuellt med undantag för de allra nyaste avatarerna. I samband med att vi fått flytta forumet till en ny server passade vi på att uppgradera den, inte till något fancy men så att vi åtminstone kör senaste versionen av vBulletin 3. Det kan mycket väl ha uppstått buggar pga serverflytten eller mjukvarubytet. Hojta gärna med allt sånt här, så ska vi försöka fixa det så snart som möjligt. Vi beklagar verkligen strulet. Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Och jag ser verkligen fram emot att få sova i helgen sen... Citera
Katt3n Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Senaste inläggen verkar dubblera dagboksinläggen Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Tack för rapporten! Är några st som är gemensamma bara, men förut kanske inte dagböckerna syntes bland "10 senaste inläggen" alls? Citera
Katt3n Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Tack för rapporten! Är några st som är gemensamma bara, men förut kanske inte dagböckerna syntes bland "10 senaste inläggen" alls? Nä precis. Syftar på dom i vänsterkanten. Citera
CharlesRane Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Och jag ser verkligen fram emot att få sova i helgen sen... Det är du värd! Bra jobbat!! Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Tack för rapporten! Är några st som är gemensamma bara, men förut kanske inte dagböckerna syntes bland "10 senaste inläggen" alls? Nej, det splittades väl upp under forumets storhetstid när det var lite större inläggsflöde. Imo kan ni skrota 10 senaste dagböcker och låta allt gå in under 10 senaste inläggen. Nä precis. Syftar på dom i vänsterkanten. The other vänster you mean? Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Tack. Ska fixa det. Båda rutorna blir nog kvar for now dock. Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Lägger till en egen bugg: dubbelklick på en forumikon ändrar inte lässtatusen för det forumet. Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 En lillbugg till: Multiciteringen funkar, men ikonen ändras inte till "aktiverad". Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Ser ut här som att den aktiveras men bara med en liten ändring från grått till svart. Misstänker att det är någon ikon jag missat i ett nytt ikonpaket. Kan kolla. Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Ser ut här som att den aktiveras men bara med en liten ändring från grått till svart. Misstänker att det är någon ikon jag missat i ett nytt ikonpaket. Kan kolla. Den ändras vid refresh märkte jag nu. Citera
devalanteriel Postad 1 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Weird... den funkade för mig nyss. Det är noterat iaf. Kanske inte jättehög prio men jag ska se vad jag kan göra när jag hinner. Citera
Katt3n Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Postad 2 Oktober , 2015 The other vänster you mean? Fan hur var det nu igen. Vänster är där tummen sitter till höger,right? Citera
devalanteriel Postad 2 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2015 Nu är även poker.se uppe igen, skulle någon hitta någon bugg där och JÄTTEGÄRNA vilja rapportera det kan den personen gärna skriva här. Jag ska sova i ett dygn. Citera
tmir Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Nu är även poker.se uppe igen, skulle någon hitta någon bugg där och JÄTTEGÄRNA vilja rapportera det kan den personen gärna skriva här. Jag ska sova i ett dygn. När jag går in på PSE få hittar jag inte forumet Citera
valterego Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 (redigerade) När jag går in på PSE få hittar jag inte forumet Jag lägger upp det i menyn under dagen. EDIT: fixat. Redigerad 3 Oktober , 2015 av valterego Citera
Sladdafan Postad 3 Oktober , 2015 Rapport Postad 3 Oktober , 2015 Jag lägger upp det i menyn under dagen. EDIT: fixat. Skulle precis skriva att jag saknade detta =) Citera
Recommended Posts