Ferna Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Hej, tiden här har inte varit trevlig kan jag inte påstå, det är väl nån enstaka människa här som kan slänga ur sig en trevlig och uppmuntrande kommentar då och då, men överhängande är fan idiotiska kommentarer, ja så jävla idiotiska kommentarer har jag fan aldrig sett på ett annat forum. Fattar inte hur ett forum kan vara så dåligt skött som detta är, fan ryck upp er människor vadfan har det blivit av er? SKAFFA ER ETT LIV FÖR HELVETE ISTÄLLET FÖR ATT KLÄNGA NER PÅ ANDRAS! JÄVLA ÄCKLIGA EFTERBLIVNA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VET ATT NI VÄNTAT PÅ DENNA DAG SÅ JÄVLA LÄNGE, HÄR HAR NI DEN TA HAND OM DEN NU!!!!!!!!! BRINN I HELVETE ALLA CPN PÅ DETTA FORUM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Vi hörs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 häng inte läpp, det är bara att bryta ihop och komma igen här finns massor av trevliga killar som är mer än villiga att hjälpa dig att utvecklas. alla har otur från gång till gång, posta lite i handanalysdelen och få lite hjälp med händer du är osäker på, vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Vilket forum ska du börja hänga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Hej, tiden här har inte varit trevlig kan jag inte påstå, det är väl nån enstaka människa här som kan slänga ur sig en trevlig och uppmuntrande kommentar då och då, men överhängande är fan idiotiska kommentarer, ja så jävla idiotiska kommentarer har jag fan aldrig sett på ett annat forum.Fattar inte hur ett forum kan vara så dåligt skött som detta är, fan ryck upp er människor vadfan har det blivit av er? SKAFFA ER ETT LIV FÖR HELVETE ISTÄLLET FÖR ATT KLÄNGA NER PÅ ANDRAS! JÄVLA ÄCKLIGA EFTERBLIVNA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VET ATT NI VÄNTAT PÅ DENNA DAG SÅ JÄVLA LÄNGE, HÄR HAR NI DEN TA HAND OM DEN NU!!!!!!!!! BRINN I HELVETE ALLA CPN PÅ DETTA FORUM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 http://vet.hut.nu/?id=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Jag som såg framemot en dagbok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Jaha, då syns vi om två veckor när du ångrat dig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Jaha, då syns vi om två veckor när du ångrat dig då... Typ, börjar redan göra det faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Typ, börjar redan göra det faktiskt.. Starta en dagbok när du känner dig redo. Så blir det smidigare att posta händer och få input. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Starta en dagbok när du känner dig redo. Så blir det smidigare att posta händer och få input. Japp, jag får väl göra det =) Snyggt citat förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 starkt att klara 43 minuter! cred! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 ehh gl ferna, kommer sakna dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Tycker det är synd att du slutar, pokern behöver fler Ferna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 I win the thread! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts