ManOuchi Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Pallar inte starta ett nytt ämne pga en fråga men varför har markeringarna på dom dagböcker man gjort inlägg i försvunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Pallar inte starta ett nytt ämne pga en fråga men varför har markeringarna på dom dagböcker man gjort inlägg i försvunnit? Ja, det där är sjukt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Det såg ut som en liten blå låda som fanns intill alla trådar man skrivit i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muratore Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Det såg ut som en liten blå låda som fanns intill alla trådar man skrivit i. så såg den ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 så såg den ut.Jag har faktiskt aldrig sett den (eller i vart fall uppmärkssammat den). Ska rota i admin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muratore Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 om du vill kan jag göra en bredare screen shot så du ser Var den satt, kom på det nu att det kanske inte hjälpte så mkt bara att visa den lilla blåa.. men det kanske inte spelar så stor roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Markera ämnen som användare har postat i När denna funktion är aktiverad kommer en inloggad användare att se en 'en pil' (eller den typ av grafik som du väljer) i ämnesikonerna (heta ämnen, nya ämnen, etc.) bredvid de ämnen som de har postat i. är faktiskt satt som "ja". Och det markeras, med en pysseliten plupp i ikonen längst ut till vänster. Varför den andra har försvunnit fattar jag inte, men ska söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Om jag har skrivit Inte skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muratore Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Det är möjligt att jag har annan inställning än ni andra. Jag stänger av funktionen och så ser vi vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Test Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muratore Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 bilden där är alltså från ett annat forum, men det ser ut på samma sätt som här. däremot så ser det till vänster inte likadant ut som här (kuvert och pil). postade den bilden mest för att du skulle se Var den blåa var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Jag kan inte se ngn liten blå plupp eller pil eller dyligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Ja, håller med Eury, sjukt störande att den blå "bocken" har försvunnit. Iofs funkar det fortfarande att gå in på "Lista prenumerationer" och se nya inlägg i de trådar där man själv gjort inlägg men det var ju smidigare när man såg markeringarna direkt på "Visa alla dagens inlägg". Vore tacksamt om någon förståsigpåare (bye Ola) fixar detta snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Jag saknar också den blåa "lådan". Väldigt smidig då man klickar "Nya inlägg" och snabbt kan se om där finns en tråd man tidigare skrivit i. Jag går i strejk om inte den blåa lådan kommer tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 trodde det bara var jag som hade blivit av med lådan, skönt att inte vara utanför iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Return of The Blue Blipp. Thx. Edit: Ser inga blåa blippar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Inga blåa här heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noc-tech Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Nu är det aktiverat. I pokerforum-temat ska den se ut som: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Nu är det aktiverat. I pokerforum-temat ska den se ut som: Jamen...det var ju den blåa lilla lådan vi ville ha tbx juh! Den där lilla pluppen syns ju för fan inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 **Bump** Hur går det? Får vi tillbaka "blippen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Nä, verkar rejält bortsupen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 trodde det bara var jag som hade blivit av med lådan, skönt att inte vara utanför iaf.. haha samma här den blåa lådan måste tillbaka, sjukt mkt tid man sparade med den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 saknaden av är stor, ska det vara så jäkla svårt att fixa tillbaka? QoS hade säkert fixat det på ett par minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Ser ingen sån längre på 2+2 heller btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts