Displeased Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Tror inte att det finns någon tråd på detta tema ännu så jag slänger upp en! Är nästan en fanatiker av saker med bra tryck i. Odlar min egen chili, använder brutalstarka såser till nästan all mat osv. Igår gjorde jag slut på min flaska Cajohn's Trinidad moruga scorpion sås och det är således dags att beställa hem lite nya sinnessjukt starka såser. Tänkte beställa från http://www.grillhouse.se/farligt-heta-saser/. Någon som delar mitt intresse och har testat några av såserna som säljs här? Har tänkt mig att beställa ungefär 5 olika såser (men blir säkert 10 ). Av de jag har testat som finns här så är det ju som sagt Cajohn's trinidad moruga som är mycket god, passar till i stort sett allt och bränner på bra i käften och i röven när man skiter. Mad dog 357 (600k scoville). Ungefär lika stark som såsen ovan men inte lika god. Passar bäst till t.ex kyckling och fisk. Da bomb ghostpepper hot sauce. Sötsur åt helvete, inte god alls och bara aningen starkare än tabasco. Citera
Katt3n Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Har Ass Kickin Ghost Pepper. Bra fart i den minsann, men du kan nog hitta starkare. Citera
Displeased Postad 26 April , 2013 Författare Rapport Postad 26 April , 2013 Har Ass Kickin Ghost Pepper. Bra fart i den minsann, men du kan nog hitta starkare. Haha skön etikett var det iaf Är den god då? Passar till vad? Citera
LobL Postad 30 April , 2013 Rapport Postad 30 April , 2013 Gillar stark mat, men antagligen inte på de här nivåerna. Har smakat på en rå chili (ingen aning om sort) en gång och det gjorde ju ont i munnen en timme efteråt . Lite exempel på hur ni käkar dessa såser vore ju trevligt och då kanske man kan bli inspirerad att köpa sig någon sås! Citera
Katt3n Postad 30 April , 2013 Rapport Postad 30 April , 2013 Haha skön etikett var det iaf Är den god ddå? Passar till vad? Jag har varianten med smoked garlic. Ungefär som stark Tabasco i smaken, men lite sötare. Funkar bra till grillat. Citera
greywolf Postad 30 April , 2013 Rapport Postad 30 April , 2013 Marie Sharps såser kan jag varmt rekommendera. används flitigt i centralamerika när jag bodde där, använde en normal variant av den som var god men ska tydligen finnas djävulskt starka versioner också såg jag när jag googlade reda på namnet. Citera
Displeased Postad 30 April , 2013 Författare Rapport Postad 30 April , 2013 Gillar stark mat, men antagligen inte på de här nivåerna. Har smakat på en rå chili (ingen aning om sort) en gång och det gjorde ju ont i munnen en timme efteråt . Lite exempel på hur ni käkar dessa såser vore ju trevligt och då kanske man kan bli inspirerad att köpa sig någon sås! Jag använder stark sås till nästan all mat jag äter. Passar perfekt till tacos, grillat, fisk, soppor, grytor osv. för att hotta upp en gryta kan det räcka med endast någon enstaka droppe om man använder någon brutalstark sås. Det går dock snabbt att höja tröskeln för vad man man klarar av när det gäller dessa så numera öser jag på ganska rejält. Jag beställde 5 stycken Blair's såser från extremefood.se! Har aldrig testat Blair's innan men hört att de ska vara goda och ha massivt tryck i sig! Bör få dem i övermorgon. Citera
Displeased Postad 9 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2013 Testat Mega death nu tillsammans med en kompis som har samma sjuka starka sås intresse som jag. Lukten är så oskyldig, luktar väldigt gott! Typ mild American barbeque sås. Han tog något mer än jag, runt 1/3 tesked och efter 5 minuter kunde han inte sitta upp utan låg och vred sig i magsmärtor i en halvtimme . Haha fy fan va stark! När han återhämtat sig och det var dags att käka kom de bevingade orden här nedan Citera
Shredder Postad 9 Maj , 2013 Rapport Postad 9 Maj , 2013 EvilChefs "100% pure evil hot sause" är det nån känd amerikansk youtubare som tycker är bra. evilchefs.se Citera
Recommended Posts