Gå till innehåll

Exploding head syndrome


Snygglenn

Recommended Posts

För er som inte vet vad det är kan ni läsa http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

 

För mig kommer och går det i vågor. Ibland har jag det inte på en månad och ibland varannan natt. Det jobbiga är att när det väl har smällt en gång går det inte att somna för jag vet och ligger och är rädd för att det ska smälla en gång till.

 

För er som inte har det, tänk er tsarbomba som detonerar i ditt huvud precis när du somnat och du ligger och väntar på att den ska detonera en gång till. Inte så roligt.

 

Någon som har det och har tips på hur man blir av med skiten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det verkar utspela sig på olika sätt:

 

Exploding head syndrome is a condition that causes the sufferer to occasionally experience a tremendously loud noise as originating from within his or her own head, usually described as the sound of an explosion, gunshot, door slamming, roar, waves crashing against rocks, loud voices, a ringing noise, or the sound of an electrical short circuit (buzzing). In some cases an instant flash of what is perceived as video "static" is reported.

 

Önskar ju att jag hade fått vågor mot klippor istället för en explosion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...