Snygglenn Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 För er som inte vet vad det är kan ni läsa http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome För mig kommer och går det i vågor. Ibland har jag det inte på en månad och ibland varannan natt. Det jobbiga är att när det väl har smällt en gång går det inte att somna för jag vet och ligger och är rädd för att det ska smälla en gång till. För er som inte har det, tänk er tsarbomba som detonerar i ditt huvud precis när du somnat och du ligger och väntar på att den ska detonera en gång till. Inte så roligt. Någon som har det och har tips på hur man blir av med skiten? Citera
heltok Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 hoho, det där händer mig några gånger per år. hör ett stigande waaam och allt blir ljust och jag vaknar. trodde det hade något att göra med muskler som ryckte till eller något... Citera
Snygglenn Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 Ja, det verkar utspela sig på olika sätt: Exploding head syndrome is a condition that causes the sufferer to occasionally experience a tremendously loud noise as originating from within his or her own head, usually described as the sound of an explosion, gunshot, door slamming, roar, waves crashing against rocks, loud voices, a ringing noise, or the sound of an electrical short circuit (buzzing). In some cases an instant flash of what is perceived as video "static" is reported. Önskar ju att jag hade fått vågor mot klippor istället för en explosion. Citera
Snygglenn Postad 14 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2010 Head asplode inatt igen, tsar bomba när man precis somnat är alltid en höjdare Citera
Snygglenn Postad 14 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2010 då fick han det sagt. har du ingen diskussion du kan lägga dig i och ha fel i istället? Citera
Recommended Posts