Agent Cooper Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Om du nu inte är intresserad av historia, skit i kursen! För vems skull tänker du fuska dig igenom kursen? Citera
dekutree Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Om du nu inte är intresserad av historia, skit i kursen! För vems skull tänker du fuska dig igenom kursen? För att kunna söka in på högskola/universitet eventuellt? Inte för att jag vet men en gissning.. oavsett om man inte är intresserad vill man inte ha IG eftersom det påverkar så mycket annat. Citera
Loveless Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Nu känner man sig kanske gammal då det var ett bra tag sen man läste gymnasial nivå, men frågeställningarna ser mer ut som högskolevarianter. Citera
dekutree Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Nu känner man sig kanske gammal då det var ett bra tag sen man läste gymnasial nivå, men frågeställningarna ser mer ut som högskolevarianter. Mycket möjligt .. läste bara MVG (gymnasiebetyg). Sidhänvisningar (s. 290-360, inte speciellt vanligt på högskola enl min uppfattning) samt Shahin89 (19 år). Långt väl långt dragna slutsatser kanske? Citera
Agent Cooper Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 För att kunna söka in på högskola/universitet eventuellt? Inte för att jag vet men en gissning.. oavsett om man inte är intresserad vill man inte ha IG eftersom det påverkar så mycket annat. Jag tog för givet att det är Historia A på universitet som avses. Sex sidor om det är bra sammanfattat låter inte som gymnasiet för mig. Dessutom känns frågeställningarna i upppgiften bekanta från när jag läste Historia A på universitetet. För övrigt hatar jag fuskare i alla former. Citera
Recommended Posts