Saint_Bjorn Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 http://www.aftonbladet.se/pryl/prylportalen/article3496760.ab Skulle garanterat rensa en hel del meningslösheter på forumet, iaf direkt 80% av mina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 Låter som en oerhört bra grej Tänk va skönt att varje söndag-måndag slippa rensa och varna folks inlägg ett par timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 Och tänk va skönt att slippa vakna med en smärre ångest av att ha skrivit något urfånigt och/eller kladdat ned någon helt obegriplig "analys". Just att ha mattetest som alkolås borde ju också förbättra kvalitén i hh-forumet (inte bara fyllon som diskas... ). Men vi borde iaf få läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Skyll er själva, nu är det fredag och jag har avbrutit en vit månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 PMar man en mod så stänger vi så gärna av temporärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 PMar man en mod så stänger vi så gärna av temporärt Dåligt förslag, det bygger ju på att man vill bli avstängd när man är packad. Och det vill man ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Dåligt förslag, det bygger ju på att man vill bli avstängd när man är packad. Och det vill man ju inte. Nej men nyktra Saint_Bjorn kanske vill göra fulla Saint_Bjorn en tjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Nej men nyktra Saint_Bjorn kanske vill göra fulla Saint_Bjorn en tjänst? Nyktra Saint_Bjorn är en god människa men inte särskilt förutseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Skyll er själva, nu är det fredag och jag har avbrutit en vit månad. Min höll lika länge som din. Så skönt, då behöver jag inte känna mig som en dålig människa. Eller va fan....vin e ju gott!...skål Björn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Eller va fan....vin e ju gott!...skål Björn! Cheers! Ska vi dela upp forumet på två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts