TotalFarsa Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Har ni sett reklambannern från Hälsoklubben som snurrar på Expressen.se? De har en före- och efterbild på hur en tjej ser ut efter att ha blivit av med några kilon. Är det bara jag som tycker hon ser fan så mycket mer attraktiv ut på förebilderna (de roterar en sid- och frontvy)? Nej, en kvinna ska åtminstone ha lite kött på benen. Hur sexigt är det att sexa upp en benknota liksom. *edit* Är föräldraledig idag och tiden går lååångsamt Citera
tågrånarn Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 överkroppen går bra på vilken som tycker jag, men handlar det om att lägga sej med låren o rumpan på före-bilden då är jag hellre utan.. nä förresten, jag tar en kille Citera
The Grand Bark Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Har tänkt samma sak hela veckan fast jag har fullt upp och tiden flyger fram. Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Före-bilden ser absolut snyggare ut. Särskilt när man tänker på att de fotat henne blek och i en konstig pose där, medans efterbilden visar en solbränd leende tjej ute i solen. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 edit: Tror jag vet vilken level TotalFarsan är på. Han tycker han är jättetuff när han skriver att feta äckliga människor är snyggare än snygga människor eftersom det är tvärtemot vad majoriteten tycker, amirite? Sedan så tänker Grand Bark och Drunken Penqiun:"Jag vill vara lika tuff som TotalFarsa och tycka tvärtemot vad alla andra tycker!!" Säg till om jag har fel. Citera
Fnii! Grrp! Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Gud vad jag ångrar att jag blockerar reklam nu. Citera
Djens Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Driver ni med mig? Efterbilden är sisådär 675 ggr snyggare. Inte ens något att diskutera egentligen. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 [X] Tråden behöver bilder för att räddas. edit: Bäst att ni går till doktorn och kollar om ni har drabbats av teh ghey. (Inte för att det är något fel med att ha teh ghey) Citera
Vrakman Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Har också tänkt exakt samma sak. Före grymt snyggare that is. Gör en poll får vi se, nu står det: Före: 4 Efter: 2 Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Före-bilden: Efter-bilden: Citera
TotalFarsa Postad 18 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2008 Säg till om jag har fel.Du har fel. IMO ser kvinnan ut som en kvinna ska se ut på före-bilden. Kan man spela xylofon på hennes revben, som på efter-bilden, så är det rent av avtändande. *edit* Det roliga är ju att kvinnan på före-bilden (i den riktiga reklamen) har mer gemensamt med runkobjektet som KCK googlade fram. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Före grymt snyggare that is. Citera
Saint_Bjorn Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Skillnaden är iofs ganska marginell, lite spänstigare i efterbilden och lite annan ljussättning så klart (retushering måste vi ju bortse från). Ganska klart mysigare i förebilden. Massageolja och sidenlakan and no broken bones. Citera
Vrakman Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 haha, Eric Estrada skulle jag lätt släta av iofs Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 TotalFarsa, betygsätt 1-10, ger du ett lågt betyg är du officiellt teh ghey. Citera
TotalFarsa Postad 18 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2008 TotalFarsa, betygsätt 1-10, ger du ett lågt betyg är du officiellt teh ghey.Hade du visat en bild på en brunett utan sillisar och tats så hade jag klämt dit en tia, eller i närheten iaf. Som nu verkar det som jag har fångat teh gay, not that there's anything wrong with that! Jag vidhåller att kvinnan på förebilden är hetare än den på efterbilden Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 not that there's anything wrong with that! Of course not!!!! Citera
Saint_Bjorn Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Silikonlökar är ju -4p rakt av. Botoxläppar ytterligare -8p. Finns alltså gott om brudar som har halkat ner på minusskalan. Citera
KingCosmoKramer Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Silikonlökar är ju -4p rakt av.. They are real and they are spectacular. (I wish) Citera
devalanteriel Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Stänger tråden av uppenbara skäl. Återkom när ni mognat lite... Citera
Recommended Posts