Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ni sett reklambannern från Hälsoklubben som snurrar på Expressen.se? De har en före- och efterbild på hur en tjej ser ut efter att ha blivit av med några kilon.

Är det bara jag som tycker hon ser fan så mycket mer attraktiv ut på förebilderna (de roterar en sid- och frontvy)?

Nej, en kvinna ska åtminstone ha lite kött på benen. Hur sexigt är det att sexa upp en benknota liksom.

*edit* Är föräldraledig idag och tiden går lååångsamt

Postad

edit: Tror jag vet vilken level TotalFarsan är på.

Han tycker han är jättetuff när han skriver att feta äckliga människor är snyggare än snygga människor eftersom det är tvärtemot vad majoriteten tycker, amirite?

Sedan så tänker Grand Bark och Drunken Penqiun:"Jag vill vara lika tuff som TotalFarsa och tycka tvärtemot vad alla andra tycker!!"

Säg till om jag har fel.

Postad
Säg till om jag har fel.
Du har fel. IMO ser kvinnan ut som en kvinna ska se ut på före-bilden. Kan man spela xylofon på hennes revben, som på efter-bilden, så är det rent av avtändande.

*edit* Det roliga är ju att kvinnan på före-bilden (i den riktiga reklamen) har mer gemensamt med runkobjektet som KCK googlade fram.

Postad

Skillnaden är iofs ganska marginell, lite spänstigare i efterbilden och lite annan ljussättning så klart (retushering måste vi ju bortse från).

Ganska klart mysigare i förebilden. Massageolja och sidenlakan and no broken bones.

Postad
TotalFarsa, betygsätt 1-10, ger du ett lågt betyg är du officiellt teh ghey.
Hade du visat en bild på en brunett utan sillisar och tats så hade jag klämt dit en tia, eller i närheten iaf. Som nu verkar det som jag har fångat teh gay, not that there's anything wrong with that!

Jag vidhåller att kvinnan på förebilden är hetare än den på efterbilden ;-)