eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Äntligen dags för introtävling igen! Denna gång med ett tema, som förhoppningsvis passar alla. 10 låtar med älsklingsMisfits finns att lyssna igenom. http://www.megaupload.com/?d=ZNSBWAXQ edit: Självfallet inga svar i tråden!!! Vanliga regler, dvs 1 poäng för artist, 1 poäng för låt, 3 poäng för båda. Således max 30 (exklusive eventuella oförutsedda stilpoäng). Tycker alla borde klara iaf 12 poäng. Alla svar via pm. Citera
Goatse Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Skoj som fan. Vinner jag inte detta kommer jag skämmas som en hund. Öh vadå 1 poäng för artist? Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Skoj som fan. Vinner jag inte detta kommer jag skämmas som en hund. Öh vadå 1 poäng för artist? Men jag måste ju ge lite till massorna. Skratta ffs. Citera
Goatse Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Ah ok, jag skrattar nu och laddar ner. Citera
Nojjby Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Men jag måste ju ge lite till massorna. Skratta ffs. Jag skrattar inte. Bara för att du skrev så trodde jag att du med Misfits menade band som inte var main stream. Detta gjorde också att jag bland annat kände igen en låt av Ebba Grön. Tur att jag inte skickade in nåt pm så jag slapp visa min uppenbara musik-inkompetens för nån annan. Citera
eurythmech Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Haha wtf, döskallen bör ju vara ledtråd nog Citera
Nojjby Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Haha wtf, döskallen bör ju vara ledtråd nog Citera
hnat Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 0 poäng? Psst, en ledtråd. Jag tror första är med Misfits. Citera
Albert Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Är en smula nyvaken och har min Misfitst-shirt som WESC har gjort på mig (ena ögat är medvetet satt längre ned). Ska göra testet efter jobbet Citera
eurythmech Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 ************DEN STORA RESULTATPOSTEN************ Vi har en tidig ledare! Goatse 30p Citera
Andrew_W Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Med tanke på alla märkliga trådar i OT på sistone så blev jag så glad när jag läste "Introtävling", tills jag kom till "Tema: The Misfits"... Citera
eurythmech Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 Nånå, det är ju bara ett sätt att dra igång en gammal tradition. Tematävlingar skulle kunna bli nästa stora grej. Citera
Skanke Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jahaopp, inte fan var hade detta något med filmen att göra. Jag hoppar av.... Citera
eurythmech Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Postad 19 September , 2007 Det kanske var nån annan jeppe som tog nån poäng, vet inte, har inte kvar pm:en. Har för mig att 3-4 pers svarade iaf. Grattis Goatse! Citera
Goatse Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Yippieee! Om jag vinner nästa också ska du få rita Gdaily I slagsmål med Danzig på scen Citera
Recommended Posts