malas Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Hej har precis köpt holdem manager pro. Jag har installerat det och fått det att starta. Då jag lirar mestadels på Svenskaspel. Så fick jag lägga till "hand history" mappen som var dold. Efter att lagt till mappen tryck på "auto import files" (13h remaining) startat ett bord, så kommer inte huden upp. Som sagt jag har precis installerat HM. Så vad är det för basic man ska ställa in innan man får det att funka. Jag kan tex inte välja HERO, då ja söker på mitt nick kommer bara Ongame nicket fram. Jag har inte skrivit in player aliases. Jag är helt nybörjare första gången jag startar holdem manager. Är det någon som kan ge en liten snabb guide vad man ska ställa in för att få det att funka. Kollat runt en hel del i "holdem manager tråden" men det blir mest rörigt. En sak jag fattat är att eftersom det är nya holdem manager så ska jag inte behöva ha "Hand converter" Jag tror säkert att det är fler en jag som har problem med SVS och holdem manager så alla svar i denna tråd är väldigt tacksamma Mvh Marko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...