Gå till innehåll

Berga Open 2012 - Samåkning Sthlm Rules


Saint_Bjorn

Recommended Posts

Schoolbook och JohnH åker en dag för tidigt (dvs till bastuparty redan på fredan), lär vara skitbakis på lördan (ryktet säger att de ska hinka litervis amarone) och lätta pengar. Positivt mao, väger upp bensinsplittning med råge.

 

I min bil på lördagen tror jag m1978 och hubbahubba är bokade. Vi tar södervägen, vilket betyder uppsamling vid Gullmarsplan, Älvsjö station eller längs vägen.

Någon mer som vill samåka?

 

Jag har dock kommit på en sak, och det är att jag inte har lust att köra hem på nattkröken igen. Har varit nykter alla gånger hittills, och jag har kommit fram till att anledningen till att turrarna skitit sig för mig är att det är emot min natur. Så: jag ställer upp med bil, är chaffis ned, men vill att någon annan kör upp. Teknikaliteter om bilparkering hemma i sthlm sen löser vi. Om någon annan ställer upp med hela paketet bil etc är jag på gladeligen.

 

m1978, din tur att köra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, jag har fan inte bestämt mig om jag ansluter till bastuklubben eller inte men till Mike ska man ju på något sätt så signa upp mig för en preliminär plats.

 

Dock kan jag inte bidra med något annat än kloka omvärldsanalyser, en och annan morgonfis och/eller allsångsförsök eftersom jag varken har körkort eller bil.

 

Skulle va om man tog helikopetern förståss men .......

 

EDIT: Jag tillhör förresten The Northwest Posse så skulle det erbjudas transportmöjligheter från rätt sida så bjuckar jag på allt written above.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, jag har fan inte bestämt mig om jag ansluter till bastuklubben eller inte men till Mike ska man ju på något sätt så signa upp mig för en preliminär plats.

 

Dock kan jag inte bidra med något annat än kloka omvärldsanalyser, en och annan morgonfis och/eller allsångsförsök eftersom jag varken har körkort eller bil.

 

Skulle va om man tog helikopetern förståss men .......

 

EDIT: Jag tillhör förresten The Northwest Posse så skulle det erbjudas transportmöjligheter från rätt sida så bjuckar jag på allt written above.

 

/#LOUDmouth#

 

Klart du ska vara med på bastuklubben.

 

/Your pimp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, jag har fan inte bestämt mig om jag ansluter till bastuklubben eller inte men till Mike ska man ju på något sätt så signa upp mig för en preliminär plats.

 

Dock kan jag inte bidra med något annat än kloka omvärldsanalyser, en och annan morgonfis och/eller allsångsförsök eftersom jag varken har körkort eller bil.

 

Skulle va om man tog helikopetern förståss men .......

 

EDIT: Jag tillhör förresten The Northwest Posse så skulle det erbjudas transportmöjligheter från rätt sida så bjuckar jag på allt written above.

 

/#LOUDmouth#

Hojta till om du åker med. Och ta i så fall med en kork så vi slipper morgonfisarna (erfordras dock knappast till bastuklubben på fredagen). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Sedär, då tar jag med en extra öl till dig SB. Självklart en god sådan

Burp, just idag låter inte en öl särskilt gott... men antar att det förändrats till på lördag. :)

 

Dit blir lättast:

Jag plockar upp vid snöret eller tricken.

Hem:

Lite struligare eftersom jag bor närmast Hallsberg, men vi får hitta någon vettigt lösning.

Är Älvsjö för långt bort från dig? Minns inte riktigt hur långt ut du bodde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frallis, kapar du denna tråd?

Nåja Inga problem. Vi samlas på Cecil 12:00 fredag 2/3.

Där inmundigas lite friterade räkor, och en kopp kaffe.

Avfärd 13:00 Funkar det för herrar, långhåriga grinders?

Ja tänkte jag skulle lyckas få min första varning på pf men det gick inte denna gången heller.. Ska höra med pojken men ska nog inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En viss ketcupätande långhårig figur från Gbg undrar om din farkost har ett säte över?

 

Skulle detta vara ett försök att få en varning? Skrattretande. :mrgreen:

 

Vill passa på att förvarna om att jag kommer att närvara på lördagens turnering i hönshuset. Så då kan ju alla som råkar heta Djens, och som inte vågar möta undertecknade sub 70 kg tunga bjässe öga mot öga, sin vana trogen krypa in under täcket och hålla sig borta från turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det innebär i.s.f. att jag ansluter någonstans på södra sidan ca. när? I.s.f. kanske jag skulle kunna sova i Haninge natten innan.

 

/#LOUDmouth#

 

Sluta facebookragga nu ;-) Jag föreslår att bilen avgår ca 9:30. Dom 3 berörda har varsitt pm om jag har gjort rätt :-D

 

Vi lunchar i Hallsberg.

 

Tacobuffe / Utedass kan omöjligt vara en bra kombo men fan va gott det ska bli.. denna gång ska jag inte vara så jävla bakis så det går att äta :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...