gdaily Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag har skittråkigt. Det har du med säkert. Biljardpalatset, Snookerbaren (baren tre våningar ner alltså). Sprit. Kom så leker vi? Alltså, Sthlm, just nu. Komsi komsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag har skittråkigt. Det har du med säkert. Biljardpalatset, Snookerbaren (baren tre våningar ner alltså). Sprit. Kom så leker vi? Alltså, Sthlm, just nu. Komsi komsi. Ola _verkade_ trevlig... Men nu verkar han Snuskig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Fan, jag trodde det här skulle bli en episk "Ola sitter hemma vid köksbordet med en flaska Kosken och rapporterar löpande"-tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag har också tråkigt och älskar snooker, lite långt till stockholm dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Fan, jag trodde det här skulle bli en episk "Ola sitter hemma vid köksbordet med en flaska Kosken och rapporterar löpande"-tråd. Haha, det vore en drömtråd! Får man requesta en sådan Ola? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 Haha, det vore en drömtråd! Får man requesta en sådan Ola? Okej, fortsätter i dagboken, låser den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts