Gå till innehåll

Virusvarning


Recommended Posts

Det har kommit till min kännedom att flera läsare, och i vissa fall skribenter, på detta forum sätter värde tlll det användaren Cyntax skriver.

 

Jag vill bara utföra en personlig varning:

 

Spelaren i fråga besitter kunskaper som i bästa fall kan beskrivas som undermåliga, och ger råd och tips som ofta är rent av horribla.

Det är inte på något sätt så att jag tycker att Nisse i Töreboda är mer förtjänt av pengar än Brian i San Diego. Men ni som läser det här forumet vill antagligen utvecklas i betydelsen dra in mer deg på SnG. Var då vaktam på ovan nämnda virus, och följ gärna handanalyser med ett kritiskt öga.

 

PS

 

Cyntax, om din stora plan är att nån gång skörda frukterna från det horribelt veka träd du vill så, så har du ändå inte min respekt. Konstigt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har kommit till min kännedom att flera läsare, och i vissa fall skribenter, på detta forum sätter värde tlll det användaren Cyntax skriver.

 

Jag vill bara utföra en personlig varning:

 

Spelaren i fråga besitter kunskaper som i bästa fall kan beskrivas som undermåliga, och ger råd och tips som ofta är rent av horribla.

Det är inte på något sätt så att jag tycker att Nisse i Töreboda är mer förtjänt av pengar än Brian i San Diego. Men ni som läser det här forumet vill antagligen utvecklas i betydelsen dra in mer deg på SnG. Var då vaktam på ovan nämnda virus, och följ gärna handanalyser med ett kritiskt öga.

 

PS

 

Cyntax, om din stora plan är att nån gång skörda frukterna från det horribelt veka träd du vill så, så har du ändå inte min respekt. Konstigt va?

 

QFT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt vill jag bara tillägga att det:

 

a) Alltid är ok att ställa frågor (givet att man söker först, frågar på rätt plats och inte ställer regelvidriga frågor). Man har dock ingen som helst rätt att kräva svar på sina frågor (om man inte har betalat för en tjänst förstås).

 

b) Aldrig någonsin är ok att medvetet ge felaktiga råd. Är du osäker se då för fan till att påpeka detta.

 

c) Det är ok att ha fel. Det är däremot inte ok att ständigt ha fel och ändå fortsätta att ge tips och råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Kul! Verkligen trevligt att du vill spendera flera minuter av ditt liv till att skriva inlägg av den här typen. Visar ganska tydligt vilket innehållsfattigt liv du tycks ha som måste fylla det med sån skit.

 

Jag gillar dig, du är en tillång för oss normala! Sånna som du sätter en extra touch till livet. När jag någon gång tycker att livet är trist ska jag bara tänka på dig. Då förstår jag genast att jag ändå måste vara lyckligt lottad!

 

Att du orkar lägga så stor prestige på TT-handen är imponerande. Bara någon som är så trångsynt och slåss så hårt för sin åsikt kan posta så fina trådar. Du vågar inte erkänna att jag kan ha lite rätt, så därför startar du en personlig kampanj mot dina diskussionskombatanter.

 

Kepp up the good work!

*Humor*

/C

 

ps. Risken med humor är att någon kan tro att man skämtar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, tack för upplysningen Eurytmech! Hade mina aningar om att Cyntax var lite småfiskig sen förrut men efter att ha ögnat igenom tråden med TT-handen har jag fått en helt annan syn på killen.

 

Pinsamt försvar förresten, Cyntax.

 

alltså sorkenkk, du är så patetisk så det är sjukt. Är du ens vinnande på poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, tack för upplysningen Eurytmech! Hade mina aningar om att Cyntax var lite småfiskig sen förrut men efter att ha ögnat igenom tråden med TT-handen har jag fått en helt annan syn på killen.

 

Pinsamt försvar förresten, Cyntax.

Vad är det som är pinsamt i att säga sin åsikt?

Jag säger hela tiden att synen finns och att den är marginellt +ev. Men att jag foldar för att det passar min spelstil bättre.

Jag har nog minsann gjort värre pinsamheter än så i mitt liv. Tro mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, hur många händer vill du ha statistik på då? Inte för att jag har något att bevisa men. Berätta vart du vill komma. Svaret på din fråga är ja iaf. :]

 

Skiter väl i hur det går för dig egentligen? :) Ville bara få fram att spelare som inte är speciellt bra själva ska inte hålla på och dryga sig, blir så mycket trevligare och bättre diskusioner om folk är ödmjuka istället :):h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiter väl i hur det går för dig egentligen? :) Ville bara få fram att spelare som inte är speciellt bra själva ska inte hålla på och dryga sig, blir så mycket trevligare och bättre diskusioner om folk är ödmjuka istället :):h:

Vet du verkligen så mycket om mina pokerkunskaper så att du har rätt att hävda att jag "inte är speciellt bra"? Jag har knappt skrivit ett ord om SnGs på det här forumet så jag tror inte du har någon koll alls faktiskt =D

 

Aja, jag tror det är dags att lägga ner off topic-snacket här nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du verkligen så mycket om mina pokerkunskaper så att du har rätt att hävda att jag "inte är speciellt bra"? Jag har knappt skrivit ett ord om SnGs på det här forumet så jag tror inte du har någon koll alls faktiskt =D

 

Aja, jag tror det är dags att lägga ner off topic-snacket här nu...

 

Du hade en SnG dagbok nyss där du GULADE på typ 1 dag om jag inte minns fel, känns väl inte så hett kanske..

 

jaja lägger ner OT snacket nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...