slashyboy Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Söndag igen. Soligt för första gången för miag iaf denna sommaren. dock inte jättevarmt. SÅ kan nog bli ett par turrar men uppdaterar dom senare, Ialla fall skriv vad ni lirar , vart ni lirar, vad ni nickar , hur det går osv. GL EDIT: man kanske skulle sätta sig utomhus o grinda:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Lirar Sverigerankingen 240+10 Svenska Slask $8000 Guarantee 20+2$ Prima man får aldrig ngra kort alt bli utdragen sajt $3000 Guarantee 20+2$ Paradise (BOSS?) pågår! och lite andra småturneringar, så man kan åka på alla utdragningar och tiltningar tidigt under kvällen så man inte får dem senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Kommer att lira Primas Monthly 250k Final $8000 Guarantee 20+2$ Troligen stars Sunday million. Ska bara kvala till den först Kör 4:a double shootouts. Funkar ingen ger jag upp. 1: Plats: 10 vinst $35 2: Plats: 18 Vinst $0 3: Plats: 64 Vinst $0 4: Plats: 25 Vinst $0 jävla klonkrövar. mina 1010 vs 77 han klonkar river. AA vs A7, han sätter stegen på river. Tur vad är det för något ? Totalt - $11.80 Var kanke inte så farligt. Men det verkar inte bli någon sunday million för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Blir nog inte jättemånga turneringar för mig, men tänkte ta ett skott eftersom cg plusset har varit så stort den här veckan. Turnering: Sunday Warm-Up Buy In: $200+15 Nick: Tomgus456 Tid: Börjar om 20 minuter. Uppdaterar väl lite nu och då. Kommer köra massor av småturneringar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Kommer att lira Primas Monthly 250k FinalTroligen stars Sunday million. Ska bara kvala till den först Vad äre för buyin på primas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vad äre för buyin på primas? $150+10 Btw så spelar jag Everest $100k Stars Warmup $400k Prima $250k Ladbrokes $100k(rebuy) Kanske något mer, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vad äre för buyin på primas? $150+10 inga rebuys Edit: Någon han visst före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 nvmd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vad äre för buyin på primas? 160$ om jag minns rätt. EDIT: Någon hann före... Jag ska spela primas turnering. Får se om jag pallar med någon mer.. Ev. Boss, den var rätt schysst! (Massa Tomtar!), RE-EDIT: Stavfel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Dubblar första handen i Warmup:-D Reraisar JJ, får två syn. Flop AJ7, jag hamnar allin mot 77:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vilken tid börjar starsmiljonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Warmup $400k Party $300k Ladbrokes $100k Prima $250k Sunday Million gogogo glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Hur kommer det sig att de flesta verkar prioritera warmup framför miljonen? Är det för att den börjar tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Spelar nog bara en turnering idag. Sommar 5000 + 300kr. (Hoppas slippa RaMz och Legato på bordet nu i början:-P ) Edit: Hamna med legato Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Hur kommer det sig att de flesta verkar prioritera warmup framför miljonen? Är det för att den börjar tidigare? Nej, för att den slutar tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 nån som vet om det brukar bli övervärde på primas 250k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Vann en till stor i Warmupen och är top 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 äre nå fina priser då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 äre nå fina priser då? $84k till ettan, turneringen började ju iofs 18:45 så det är ju ett tag kvar:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Första halvtimmen i Warm-Up avklarad! Jag har fått kort!! Började med att jag torskade med A-K när en short fi hade K-K och vi blev all in preflop. Allt blankade och jag var nere på 7 000. Efter ett tag fick jag K-K, re-raisar ur small blind och snubben som höjde från mellanpos synade. Flopp Kx-10h-2h, jag betar ut. Han steeker och steker, men slänger till slut. Sen får jag A-A i mellanpos. UTG raisar 3x big blind, UTG+1, bordets lösaste spelare, synar. Jag slår upp till 1100 och UTG+1 synar. Flopp Q-Q-8 med ett färgdrag. Han checkar och jag checkar bakom. Turn 5, han betar ut 700 och jag synar. River 10. Ingen färg möjlig. Han checkar och jag fjuttbetar 500. Han synar och muckar 5-4s. Kändes som att jag spelade handen rätt dåligt med är iallafall uppe strax över startstack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Spelar nog bara en turnering idag. Sommar 5000 + 300kr. (Hoppas slippa RaMz och Legato på bordet nu i början:-P ) Edit: Hamna med legato Grattis till klonken förra helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 reggad för 8k och 250k på prima, wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Grattis till klonken förra helgen! Tack så mycket, hoppas jag klarar mig nu med till itm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Tack så mycket, hoppas jag klarar mig nu med till itm Vad less jag blir! Missa regget för primas 8k med 30sek. Varför lär jag mig aldrig. Tar er i primas 250k istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 reggad för 8k och 250k på prima, wish me luck!Lycka till! Själv lirar jag: Partys 300k och Gnufs 250k plus ELAAPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts