ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Säkert de flesta här har ju läst om Chris Fergusons bedrift att förvandla $1 till $20,000 på några månader. Jag tänkte om det fanns intresse att starta en liten utmaning. Vi kör antingen med att starta med $1 och fortsätter bygga därifrån eller så kör vi från noll och får gneta ihop lite cash i freerools innan vi kan lira cashgames. Sedan skriver vi dagboken här resultat, postar HH´s mm så vi kan hjälpa varandra på vägen. Någon som är intresserad? I så fall kan vi ju om vi vill bestämma gemensamt nätverk eller så kör vi på vilket vi vill bara. Skriv gärna. Blev inspirerar som satan då jag läste detta. http://www.cardschat.com/f13/chris-fergusons-bankroll-management-84344/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Någon som vill vara med på $20 000 till $1 på en månad istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Någon som vill vara med på $20 000 till $1 på en månad istället? jag starta precis, haka på vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Startade med 20 000 till 1 lr? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Körde iaf igång själv nu. Startar på noll. Kör igång en freeroll om en liten stund. Spelar på Bet365. $1000 freeroll. Så nu kör vi. =) 12000 startande. 260 bästa får cash. Lär bli rätt svårt det här, åtminstone tålamodskrävande. Men roligt utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Inen ide, jag har försökt i 2 år och ännu inte kommit upp till 20 000..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Man behöver ju inte komma upp till 20 000. En rolig grej då man kan jämföra lite hur det går för varandra. En liten tävling blir det ju =) sen har man inget att förlora heller =) Ingen som antar utmaningen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Jag började en gång med $0 och har nu nästan $20k och jag orkar inte göra om det GL om du försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Antar att en del som skrivit hittils är rätt bra spelare. Detta kan ju vara en bra utmaning för oss lite mindre bra. Och ett bra sätt att lära sig mer om bankroll management etc om man nu följer Fergusons råd. Kom igen nu någon och var med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 För mycket - EV Kul ide iallafall GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 vad svårt det var att få folk att nappa. Ingen som e sugen att testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 De flesta som skriver på PF är väl rätt aktiva pokerspelare och har redan bankrullar som dom jobbar för att bygga vidare på. Att då gå ner extremt i nivå är nog väldigt ofrestande för dom flesta, även om det nog skulle va +EV för en hel del;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Jag har inte tid själv men tycker det är ett roligt projekt du ger dig på. Hoppas du lyckas, jag kommer hålla koll och kika in i dagboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Spenderade Chris Ferguson för lång tid i kylskåpet så han fick tomtar på loftet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 blir där jag kommer köra detta projekt. De har gratis sit and go´s där tre spelare får pengar(om man skall kalla det så) men iaf ett sätt att komma upp från $0. Återkommer senare med resultat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 i första Sit and go. Slutade på andra plats så nu har man börjat få lite riktiga pengar. Rätt kul spel i dessa gratis sit and go. Spelarna är så ruskigt dåliga. Hade inte spelat en hand nästan då jag var ITM =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Deras sit and go´s är ju omöjliga att hinna registrera sig till. Men lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 var det för mig iaf. Ställ dig bara på väntelista så. Tog väl 1minut första innan jag kom in och andra så kom jag in direkt. Detta är verkligen tålamodskrävande men nu fan ska jag lära mig disciplin och allt...Annars ger jag upp, förstört min rulle för många gånger pga dålig disciplin och övertro på min förmåga och spelat alldeles alldeles för högt efter att jag byggt upp en fin rulle. Nu är det sista gången detta ska hända....Inga mer pengar ska in, bara ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Hittar inte "gratis borden" på everest, vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 en ruta man kan klicka i till höger där det står gratisspel. Klicka i den så kommer de upp..du borde hitta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 De sjuka är att jag inte hittar dom:P måste vara mig det är fel på haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 skumt...hittar du rutan där man kan klicka i gratisbord då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Ja det gör jag men kommer bara fram bord där man satsar playmoney pengar som 100+10 mm:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChristerHedlund Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Dom syns inte alltid direkt men om du klickar där på gratisbord och sen låter det stå en liten stund, max någon minut så borde det komma upp gratisbord..sen är det bara att ställa sig på väntelista så ska du nog kunna spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
great Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Hittar inte heller gratis Sng! Irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts