Partneransvarig Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Varje söndag under hela november kör våra polare på 888.com en medlemsspecifik kampanj där man garanterar $1000 i cash varje helg! Häng med och kura in höstmörkret med oss och jaga värde vid pokerborden tillsammans! Namn: $1000 Guaranteed pokerse tour Tid: söndagar klockan 20:00 svensk tid Inköp: $10+1 I potten: $1000 i cash garanterat Du måste ha öppnat konto via våra länkar för att kunna spela turneringen. Har du inget konto på 888.com går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 3 November , 2013 Rapport Share Postad 3 November , 2013 hei! klarer du å registrere meg for turneringen hvis jeg lager konto idag ? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 November , 2013 Rapport Share Postad 3 November , 2013 Min turre ikväll Vågar pensionärsligan vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 9 November , 2013 Rapport Share Postad 9 November , 2013 Skulle någon (om det går) kunna titta om jag är trackad via er? username på 888: catvonp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 9 November , 2013 Rapport Share Postad 9 November , 2013 hur såg det ut förra söndagen? antal startande? förstapris..? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker-Niklas Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Föregående söndag lyckades jag att vinna förstapriset på 500$ bland 23 spelare och jag tror att de slutliga priserna var oförändrade från inloggningen, alltså 50$ i femte pris och sedan stigande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Ikväll tänkte jag vinna, bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Ikväll tänkte jag vinna, bara så ni vet Ja, jag hann inte anmäla mig i tid, så då har du kanske en viss chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 November , 2013 Rapport Share Postad 10 November , 2013 Ja det gick nästan bra Rivrade två ggr på slutet och slutade tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 Ja det gick nästan braRivrade två ggr på slutet och slutade tvåa GG Crappilito Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Anmäler mig nu. Fler som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Penisonärsträff ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 November , 2013 Rapport Share Postad 17 November , 2013 Bust på bubblan. Reshovar 15bb från small blind med A9s mot T5s hos storstack som öppnat från knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 18 November , 2013 Rapport Share Postad 18 November , 2013 Penisonärsträff ikväll? Jag ver med, men slarvade mig ut ganska tidigt. Kan tyvärr inte skylla på otur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 November , 2013 Rapport Share Postad 24 November , 2013 Nytt försök ikväll Stolle, Loud, Sharken, Miata, Valter, vilka fler ska jag dra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 November , 2013 Rapport Share Postad 24 November , 2013 Japp, jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 24 November , 2013 Rapport Share Postad 24 November , 2013 Ja, ingen walk-over här inte. Det är faktiskt min tur i kväll! Bered er på en hård fajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 November , 2013 Rapport Share Postad 24 November , 2013 Gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 November , 2013 Rapport Share Postad 24 November , 2013 Gl alla u2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts