Partneransvarig Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2013 Full Tilt Poker kör nu riktigt grymma medlemssatelliter två söndagar på raken! I den första adderas tre biljetter till Sunday Brawl och i den andra fem biljetter till $250 000-garantin! Det totala värdet överstiger $1800! Namn: Poker SE The Sunday Brawl Tid: Söndag 20 oktober kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: 3 biljetter till Sunday Brawl (totalt värde $765) Lösenordsrebus: Förstaärfandraärttredjeärpfjärdeärafemteärnsjätteärd sjundeärråttondeära (totaltåttabokstäver) Namn: Poker SE $250K Tid: Söndag 27 oktober kl 19:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: 5 biljetter till $250 000 Guarantee (totalt värde $1075) Lösenordsrebus: Förstaärfandraärttredjeärdfjärdeärtfemteärrsjätteäre sjundeärdåttondeärjniondeäre(totaltniobokstäver) Har du inget konto på Full Tilt Poker går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bandersson Postad 19 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2013 Var registrerar jag mig till tre biljetter till Sunday Brawl och i den andra fem biljetter till $250 000-garanti, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker-Niklas Postad 19 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2013 Turneringarna hittar du genom att klicka på Bläddra, Turnering, Privat, Hold ém, Alla typer och Låg. Jag lyckades att registrera mig till turneringen den 20:e men jag lyckades inte att registrera mig till turneringen den 27:e med det angivna lösenordet. Jag lyckades inte heller att registrera mig till turneringen den 27:e med det lösenordet, som logiskt sett bör efterfölja lösenordet för turneringen den 20:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2013 Turneringarna hittar du genom att klicka på Bläddra, Turnering, Privat, Hold ém, Alla typer och Låg. Jag lyckades att registrera mig till turneringen den 20:e men jag lyckades inte att registrera mig till turneringen den 27:e med det angivna lösenordet. Jag lyckades inte heller att registrera mig till turneringen den 27:e med det lösenordet, som logiskt sett bör efterfölja lösenordet för turneringen den 20:e. Ska se till att ngn dubbelkollar lösen för den 27:e i god tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripentrction Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2013 Får det inte att funka... EDIT:nu gick det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glensan68 Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2013 Ska se till att ngn dubbelkollar lösen för den 27:e i god tid. Är det endast medlemmar som kan spela denna turre? Hur blir man medlem? /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 26 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2013 Bump. Passordet 27.oktober fungerer ikke. Mulighet for rett pw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2013 Nu BORDE det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
balo11 Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Ja funker ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deltagaren Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 funkar finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack-Pascal Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Går inte att anmäla sig. Finns ingen registrera dig knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Går inte att anmäla sig.Finns ingen registrera dig knapp... Samma problem hos mig, det är late reg men finns ingen som vill ta emot mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts