Partneransvarig Postad 10 September , 2013 Rapport Postad 10 September , 2013 Under tre raka torsdagar kör William Hill grymma medlemsturneringar där de adderar en iPad Mini och $500 i cash i varje tävling, exklusivt för oss på Poker.s och Pokerforum.nu. Du får inte bara chans till finfina övervärden, utan också en tunds schysst häng med oss likasinnade! Namn: PSE iPadMini (#810616560) Tid: torsdag 12,19 och 26 september kl 20:00 (svensk tid) Adderat till potten: iPad Mini och $500 i cash Inköp: $3+0.30 Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta, och den är bara öppen för de som tecknat konto via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här Citera
Partneransvarig Postad 10 September , 2013 Författare Rapport Postad 10 September , 2013 Freeroll? Tyvärr inte Citera
brutus88 Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Varför kan jag inte logga in mig på WH-turren ikväll, jag får beskedet att den är restricted Citera
valterego Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Varför kan jag inte logga in mig på WH-turren ikväll, jag får beskedet att den är restricted Inte reggat konto via poker.ses länkar? Citera
sharken Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Klar för spel fast pladdor har man ju. Undrar om den andra fisken skall spela? Citera
brutus88 Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Inte reggat konto via poker.ses länkar? Nej,Trodde att det gällde alla som var medlemmar. Hänger gärna på om Du kan regga mig Citera
valterego Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Nej,Trodde att det gällde alla som var medlemmar. Hänger gärna på om Du kan regga mig Blir svårt WH:s turneringar gäller bara för de som signat via poker.ses länkar. Varken jag, partneransvarig eller någon annan på poker.se kan tyvärr flytta över spelare, utan spelare själva måste isf kontakta WH och fråga om det är möjligt (vanligen endast möjligt om spelaren inte är taggad till ngn annan affiliate). Citera
brutus88 Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Blir svårt WH:s turneringar gäller bara för de som signat via poker.ses länkar. Varken jag, partneransvarig eller någon annan på poker.se kan tyvärr flytta över spelare, utan spelare själva måste isf kontakta WH och fråga om det är möjligt (vanligen endast möjligt om spelaren inte är taggad till ngn annan affiliate). Ajdå, har PS som reg på WH Tack ändå Citera
Crappy Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Klar för spel fast pladdor har man ju. Undrar om den andra fisken skall spela? Klart störste fisken på PF:nu ska spela Citera
William Hill Poker Club Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Hej, Ni som har problem med att regga er till kvällens turnering: kontakta mig via PM. Citera
sharken Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Klart störste fisken på PF:nu ska spela Vi skulle nog ordna en mini serie om vem som är den största fisken Crappy fram till Jul i alla turrar vi spelar samtidigt Citera
#LOUDmouth# Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Klart störste fisken på PF:nu ska spela Hörru, det var väl lite taskigt? Så jävla usel är jag inte /#LOUDmouth# - som förmodligen kommer somna under turren! Citera
valterego Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Hörru, det var väl lite taskigt? Så jävla usel är jag inte /#LOUDmouth# - som förmodligen kommer somna under turren! Han menar mig.... Citera
Crappy Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Vi skulle nog ordna en mini serie om vem som är den största fisken Crappyfram till Jul i alla turrar vi spelar samtidigt Det här får vi spinna vidare på. En inofficiell vore kul. Vi behöver en bra poängformel till att börja med, någon på lager? Citera
sharken Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Det här får vi spinna vidare på. En inofficiell vore kul.Vi behöver en bra poängformel till att börja med, någon på lager? Ja är skitdålig på poängformler (: Vi slog dej i kväll både loud och jag Citera
sharken Postad 19 September , 2013 Rapport Postad 19 September , 2013 Ikväll är den min! Ska vi bli två om, blir väl livat som vanligt. Citera
sharken Postad 19 September , 2013 Rapport Postad 19 September , 2013 Kunde nog knapt bli längre från HU flipparna var ju inte på min sida i kväll. Citera
Crappy Postad 19 September , 2013 Rapport Postad 19 September , 2013 Så här långt springer jag "lite" Senaste var en fin. Får se floppen gratis med 54 sp flopp A45 bettar fi, synar turn x bettar, fi syn. river x, fi bettar halvpott. Jag synar med min rivrade 5 höga färg Fi hade slowat AA Djävlar vad jag blev utspelad på FT. Det i kombo med att variansen slog tillbaka gjorde det fan inte roligt. Citera
jan_sod Postad 20 September , 2013 Rapport Postad 20 September , 2013 Jag lyckades till slut vinna gårdagens turre efter en väldigt konstig HU. Det verkade först som om motståndaren bara var dålig, men mot slutet förstod jag att han inte ville vinna. Det kanske beror på att vederbörande inte bor i sverige. Jag vill tacka Poker.se och William Hill för ett utmärkt initiativ och ett bra övervärde. Citera
#LOUDmouth# Postad 20 September , 2013 Rapport Postad 20 September , 2013 Jag lyckades till slut vinna gårdagens turre efter en väldigt konstig HU. Det verkade först som om motståndaren bara var dålig, men mot slutet förstod jag att han inte ville vinna. Det kanske beror på att vederbörande inte bor i sverige. Jag vill tacka Poker.se och William Hill för ett utmärkt initiativ och ett bra övervärde. Så är det säkert då varuvinster normalt inte skickas utanför Sverige. Var det Lenkatula? Har för mig att han är ytis. Jag satt ju och somnade från och till och åkte ut en bit efter halvvägs och slocknade totalt efter det. Hur såg topp 10 ut? /#LOUDmouth# Citera
jan_sod Postad 20 September , 2013 Rapport Postad 20 September , 2013 1. Sodermannen 2. AleksaWH 3. Gubbslem1 4. wyyyxz 5. Crappyc 6. justfoldsir 7. LUGIMARIO 8. Fredr2010 9. RobberMicke66 10. ThePokerSwede Citera
Recommended Posts